نذر قربانی برای بیماران سرطانی‌ نیازمند در کرمان

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان گفت: این انجمن همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان، آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات اهالی خیرخواه و نیک اندیش استان برای خانواده‌ بیماران نیازمند مبتلا به سرطان است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، محمدرضا بهرامی با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این طرح، افزود: مردم می‌توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا اهدا نذورات خود به‌صورت نقدی در طرح نذر قربانی باهدف کمک به خانواده‌های بیماران نیازمند مبتلا به سرطان مشارکت کنند.

 انجمن خیریه یاس افزون بر شش هزار نفر از بیماران نیازمند سرطانی را در کرمان و برخی دیگر استان‌های جنوب شرق کشور زیر پوشش خدمات‌رسانی درمانی و معیشتی دارد و ده‌ها پروژه درمانی بخش‌های مختلف سرطانی را با کمک خیران و در همکاری و مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی کرمان ایجاد کرده است.

 مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان با اشاره با تشریح شیوه‌های مشارکت مردم در طرح عید قربان اظهار داشت: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۲۳۳۹۹۸۴۳ بانک ملت متعلق به انجمن خیریه “یاس کرمان” و سایت https://yaas.org.ir/Donate/Index به‌منظور پرداخت به‌صورت آنلاین و مشارکت در این طرح به‌منظور جذب کمک‌های نقدی مردم مؤمن و نیکوکار این استان در عید قربان پیش‌بینی‌شده است.

 مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان تصریح کرد: همچنین این انجمن آماده دریافت گوشت قربانی مردم مهربان و نوع‌دوست به آدرس انجمن واقع در بلوار ۲۲ بهمن بعد از کلانتری ۱۵، نرسیده به چهارراه شعبانیه است.

 وی ادامه داد: این انجمن تاکنون با همراهی مردم نیکوکار کرمان توانسته طی ۱۴ سال ۶ هزار و ۲۰۰ خانواده را تحت پوشش خود قرار دهد.

 بهرامی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های بیماران مبتلا به سرطان این انجمن توزیع شده و این حمایت نیکوکاران و خیرین موجب شده چتر حمایتی این انجمن روزبه‌روز گسترده شده و بیماران بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد. با فرارسیدن عید سعید قربان، آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات اهالی خیرخواه و نیک‌اندیش استان برای خانواده بیماران نیازمند مبتلا به سرطان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.