هفت باغ علوی؛ بستری برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی

مهدی سیاوشی با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ، هفت باغ علوی را نمونه ای بارز از تحقق اقتصاد مقاومتی با پشتوانه مشارکت مردمی دانست و افزود : انگیزه فراوان و همت والای بخش خصوصی در رونق و شکوفایی این محور گردشگری امتیازی بزرگ و ماندگار برای کرمان است.

وی استمرار اجرای طرحهای متنوع گردشگری در هفت باغ علوی با توجه به ویژگی های این مسیر را باعث جذب گردشگر، رونق اقتصادی و اشتغالزایی دانست و گفت: باید با حذف قوانین مزاحم در بخش های مختلف ، ایجاد بستر سرمایه گذاری و تقویت زیرساختهای لازم ، بخش خصوصی را حمایت و از توانمندیِ این ظرفیتِ مردمی برای پیشرفت استان بیش از پیش استفاده کرد.

مدیر عامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان با اشاره به اهتمام این شرکت برای رفعِ موانع سرمایه گذاری افزود: امروز هفت باغ علوی در مسیر بالندگی و پیشرفت قرار دارد و انتظار عمومی هم توسعه امکانات گردشگری و تفریحی در این محور است.

سیاوشی خاطرنشان کرد: زیرساخت های لازم مانند زمین دارای سند رسمی و کاربری مشخص ، آب ، برق و گاز برای سرمایه گذاری در محور گردشگری ملی هفت باغ علوی مهیاست و شرکت عمران علوی به عنوان مجری این محور برای حمایت از سرمایه گذاران از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مدیر عامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان با بیان اینکه نیاز کنونی این محور اجرای طرحهای مرتبط با صنعت گردشگری است ،افزود:سرمایه گذاران علاقمند می توانند برای ساخت تالارهای پذیرایی، رستوران،کافی شاپ،مکانهای ورزشی،سرگرمی، هتل، متل، مهمانسرا، رصدخانه و مراکز تفریحی در محور هفت باغ علوی سرمایه گذاری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: استان کرمان با برخورداری از سرمایه انسانی و ظرفیت های مختلف به ویژه با مشارکت بخش خصوصی به الگویی موفق و کارآمد در صنعت گردشگری تبدیل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11065
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.