رییس کل دادگستری استان کرمان:


همکاری دستگاه قضایی و بهزیستی بر مبنای مطالبه‌گری است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: همواره از بهزیستی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطالبه گری می کنیم و ضمن مطالبه گری، حمایت و کمک را نیز در دستور کار داریم زیرا معتقدیم که مدیران نمی توانند معجزه کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان کرمان افزود: حلقه وصل بین دستگاه قضایی و بهزیستی، برنامه ها و اقداماتی است که باید برای رفع مفاسد و آسیب های اجتماعی اجرایی نماییم.
وی تاکید کرد: علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشور، اقدامات انجام شده در حوزه رفع آسیب های اجتماعی در کشور در حد مورد انتظار نبوده است که این قصور باید بر مبنای تعامل و همکاری های قانونمند، جبران شود.
رییس کل دادگستری استان کرمان، برداشت های سلیقه ای از برخی مسائل را دلیل پایین بودن میزان موفقیت برنامه های حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و تاکید کرد: وجود آسیب های اجتماعی از جمله حضور معتادان متجاهر در جامعه، چهره شهر را مخدوش می کند و هر مسئول با مشاهده این موارد باید احساس درد کرده و برای رفع آنها اقدام کند.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بیان کرد: بالغ بر 25 دستگاه در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر نقش دارند و باید با این سازمان ها هماهنگی کرده و با ایجاد انگیزه در این راستا اقدام کرد و در نهایت در صورت قصور دستگاه ها، برخورد قانونی لازم انجام شود.
وی گفت: معتقدم این ظرفیت وجود دارد که مساله معتادان متجاهر در استان کرمان را بر مبنای همکاری سازمان های مربوطه ظرف سه ماه حل کرد.
رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: باید در تمامی حوزه ها براساس اولویت سنجی اقدام کرد.
علیرضا وحیدزاده، سرپرست بهزیستی استان کرمان نیز در سخنانی گفت: مشورت و ارتباط کاری گسترده ای بین بهزیستی و دستگاه قضایی به منظور آرامش جامعه و جلوگیری از صدمات اجتماعی برقرار است که تلاش می شود این همکاری ها در چارچوب قانون توسعه یابد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89184
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.