بدهکاران مالی بالاترین آمار زندانیان جرائم غیر عمد کرمان

مدیر عامل ستاد دیه کرمان گفت: بدهکاران مالی با ۸۶ نفر بالاترین آمار محکومان جرائم غیر عمد استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حجت الله موسوی قوام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های این استان با مبلغ ۳۷ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال آزاد شده اند که ۹۰ درصد این مبلغ از محل کمک‌های خیران و مردمی است.

به گفته او مابقی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی، ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

او می گوید: در حال حاضر ۱۸۷ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند که از این تعداد ۸۶ نفر بدهکاران مالی، ۷۹ نفر محکومین به مهریه،۱۶ نفرنفقه و مابقی بدهکار دیه و حوادث ناشی از کار هستند.

موسوی قوام گفت: بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کمترین مربوط به زندان منوجان است.

او می‌گوید: زندان کرمان با ۹۱ مددجو و منوجان با ۳ مددجو کمترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد را دارا است.

موسوی قوام گفت: در حال حاضر ۱۸۷زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، که برای آزادی این تعداد۱۵ میلیارد تومان نیاز است تا به آغوش گرم خانواده برگردند.

موسوی قوام گفت: از این تعداد موجودی زندانی جرایم غیر عمد ۴نفر ورودی سال ۹۹و مابقی ورودی پارسال و امسال هستند که هدف ستاد دیه استان آزادی ۴ نفر سال ۹۹ است و امسال متاسفانه آمار این زندانیان افزایش یافته است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته با ستاد دیه استان کرمان ۲۵ جشن گلریزان طی این مدت بیشترین آن‌ها به صورت حضوری برگزار شده است که ۱۸ میلیارد تومان تعهد خیران بوده که تاکنون ۴۰درصد این مبلغ وصول شده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89181
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.