وجود ۵۰۰۰ نفر نابینای مطلق در استان

به گزارش ایسنا ، عباس صادق زاده در دیدار با اعضای انجمن نابینایان استان به مناسبت روز جهانی نابینایان و عصای سفید با بیان اینکه حدود 5 هزار نفر نابینای مطلق در استان کرمان وجود دارد عنوان کرد: برای رسیدگی به مسائل این گروه از جامعه همه مردم باید همکاری داشته باشند.
مدیر کل بهزیستی استان با تاکید بر داشتن هدف مشخص در راستای کمک به جامعه هدف گفت کرد که با دیدگاهی مثبت و خیرخواهانه در حد وسع و توان برای رفع مشکلات معیشت، اقتصاد، شغل و همچنین مناسب سازی اماکن عمومی برای رفاه حال معلولین به ویژه گروه نابینایان تلاش نماییم.
صادق زاده بهترین کار دنیا برای کمک به جامعه هدف استفاده از مردم دانست و اظهار کرد که چندین تشکل و خیریه در استان وجود دارد که با تعامل و همکاری مردم و افراد خیرخواه به مسائل و مشکلات افراد نیازمند به ویژه جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی می پردازند .
وی با تاکید بر داشتن هدف مشخص در راستای کمک به جامعه هدف گفت که با دیدگاهی مثبت و خیرخواهانه در حد وسع و توان برای رفع مشکلات معیشت، اقتصاد، شغل و همچنین مناسب سازی اماکن عمومی برای رفاه حال معلولین به ویژه گروه نابینایان تلاش نماییم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14797
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.