ورود خودروهای غیربومی به شهرستان سیرجان ممنوع شد

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار کرمان گفت:ورود خودروهای شخصی با پلاک سیرجان به شهرهای دیگر کشور ممنوع و همچنین ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان نیز ممنوع است.

محمدصادق بصیری ظهر امروز -شنبه ۲ اسفند- در شصت و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: ویروس کرونا به شکل عادی و جهش یافته در جهان در حال تاخت و تاز است.

او با اشاره به آمار ابتلا و فوتی‌ها در کشور اظهار کرد: متاسفانه استان خوزستان وضعیت نگران کننده‌ای دارد و در سطح کشور 168 شهر در وضعیت آبی کرونایی، 217 شهر در وضعیت زرد و 11 شهر در وضعیت قرمز و مابقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به وضعیت شهرهای استان کرمان اشاره کرد و افزود: 12 شهر استان در وضعیت آبی، 10 شهر در زرد کرونایی قرار دارند و متاسفانه سیرجان در وضعیت نارنجی است.

او با اشاره به سفر خود به شهرستان سیرجان اظهار کرد: مشاهده کردم که ورودی‌های شهرستان سیرجان کنترل نمی‌شد که دلیل آن را عدم ارسال ابلاغیه اعلام کردند. فرمانداران بدانند که فقط در وضعیت آبی و زرد ورودی شهرها کنترل نمی‌شود و منع تردد شبانه در همه وضعیت‌ها الزامی است و دیگر منتظر ابلاغیه نباشید.

بصیری با تاکید برآنکه ممنوعیت‌ها همچنان براساس وضعیت شهرها پابرجاست، تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک سیرجان به شهرهای دیگر کشور ممنوع و همچنین ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان نیز ممنوع است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز اظهار کرد: در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی پیشنهاد دادیم که سفرها با نگاه کرونایی مدیریت شود و سفر به شهرهای نارنجی و قرمز مجاز نیست و همچنین افرادی که دارای تست مثبت کرونایی هستند مجاز به سفر نیستند.

به گزارش ایسنا معاون استاندار کرمان با بیان این مطلب که امسال مراسم اعتکاف برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: با توجه به آغاز سفرها از دهه سوم اسفندماه بنابراین از 20 اسفندماه کنترل‌های جاده‌ای با حساسیت بیشتری انجام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65063
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.