پایان شهرهای قرمز کرونایی در کرمان

طبق اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در استان های کشور از سوی وزارت بهداشت؛ از امروز دوازدهم شهریور ۱۴۰۱، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان کرمان به صفر رسید

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین به روز رسانی های رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، شهرستان‌های بردسیر، راور، زرند، سیرجان، کرمان، کوهبنان و نرماشیر که در هفته قبل در لیست شهرهای بسیار پرخطر استان کرمان قرار داشتند، خوشبختانه از وضعیت قرمز کرونایی بیرون آمدند.

شهرستان های بافت، منوجان و رابر همچنان وضعیت نارنجی خود را حفظ کرده اند و شهرستان های جیرفت، راور، زرند، سیرجان، کرمان و کوهبنان نیز به آنها پیوسته اند گفتنی است در میان این شهرستان ها فقط شهرستان جیرفت وضعیتش نسبت به هفته قبل که در وضعیت نسبتا پرخطر کرونایی قرار داشت این هفته در وضعیت پرخطر قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، شهرستان های ارزوئیه، انار، بردسیر، بم، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، شهربابک، فاریاب، فهرج، قلعه گنج و کهنوج، نرماشیر و عنبرآباد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

متاسفانه استان کرمان هیچ سهمی از رنگ آبی کرونایی ندارد این در حالی است که طبق رنگ بندی اعلامی، ۲۲  شهرستان کشور در این وضعیت قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96270
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.