استاندار در آغاز هفته دولت خبر داد:


پروژه‌های هفته دولت با ۵۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار

استاندار: بیشترین تعداد پروژه‌های افتتاحی را در بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و مخابرات و بیشترین اعتبار را در پروژه‌های شرکت گاز، برق منطقه‌ای و منابع طبیعی خواهیم داشت.

ایرنا: استاندار کرمان از افتتاح پروژه های مختلف طی هفته دولت در استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح ها در حوزه گازرسانی، گلخانه‌ها، نیروگاهی و … با پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا خواهد شد.

وی افزود: ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در سفر استانی اخیر رییس جمهور به استان کرمان اختصاص یافت که ۱۸ هزار میلیارد تومان از این مقدار اعتبار و بقیه تسهیلات است.

فداکار گفت: بلافاصله بعد از انجام سفر رییس جمهور به کرمان اعلام شد که هزار میلیارد تومان برای پروژه‌ هایی که امکان بهره برداری در ۲ یا سه ماه آینده را دارند به حساب استان واریز می شود که این اعتبار بیشتر به حوزه ‌های آموزش و پرورش و دانشگاه ‌ها، راهداری و بهداشت و درمان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بخش تامین آب نیز مشکل دارد که امیدواریم سال آینده برخی مشکلات این حوزه بر طرف شود.
خبرگزاری فارس نیز به نقل از استاندار کرمان نوشت: بیشترین تعداد پروژه‌های افتتاحی را در بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و مخابرات و بیشترین اعتبار را در پروژه‌های شرکت گاز، برق منطقه‌ای و منابع طبیعی خواهیم داشت و افتتاح بیش از ۶۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در دستور کار است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95809
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.