پیام تسلیت استاندار کرمان به مناسبت درگذشت نیرو‌های برق در سیل گلباف

استاندارکرمان، جان باختن ۶ تن از نیرو‌های عملیاتی برق، حین ماموریت در سیل بخش گلباف را تسلیت گفت.

به گزارش کرمان نو، علی زینی وند، استاندارکرمان در پی جان باختن ۶ تن از نیرو‌های عملیاتی برق، حین ماموریت در سیل بخش گلباف پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون

در پی وقوع سیل در منطقه گلباف و قطع برق در تعدادی از روستا‌ها در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۳ با فروکش کردن باران، تعداد ۶ نیروی عملیاتی از نیرو‌های برق شهر‌های گلباف، ماهان و راین شهرستان کرمان به محل اعزام می‌شوند که عصر همانروز در حین انجام ماموریت گرفتار بارش و سیلاب مجدد شده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های جانباختگان عزیز این واقعه اندوهبار، آقایان: مصطفی ابراهیمی، علیرضا جعفری، مسلم دهقان، علی توسلی، محمد میزراحسینی و محسن توکلی و آرزوی علو درجات ایشان در سالروز شهادت مولای متقیان امیر مومنان علی علیه السلام، به اطلاع می‌رساند، در دقایق اولیه پس از دریافت خبر، دستور اقدام سریع صادر شد و ۱۲ تیم زمینی، ۲ تیم هوایی و ۷۶ نیروی عملیاتی از هلال احمر، نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه، عوامل بخشداری و دهیاریها، گروه‌های داوطلب از جمله آفرود از هیئت اتومبیل رانی بلافاصله به منطقه اعزام و کار جستجو را در هوای نه چندان مساعد منطقه آغاز نمودند و پس از تلاش فراوان موفق به کشف اجساد قربانیان شدند.

لازم به ذکر است وزرای محترم کشور و نیرو نیز با تماس تلفنی ضمن پیگیری این حادثه تلخ مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های داغدیده ابلاغ نمودند. ضمن تشکر از نیرو‌های مردمی، امدادی و عوامل کمک رسان، امیدوارم شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و اندوهباری نباشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69945
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.