در دیدار استاندار با خانواده جانباختگان حادثه سیل گلباف عنوان شد:


پیگیری خواسته‌ها و مطالبات خانواده‌های جانباختگان از طریق مراجع قانونی

استاندار کرمان در دیداربا خانواده جانباختگان حادثه سیل گلباف که درسالن پیامبراعظم استانداری انجام شد ،گفت: آنچه در اختیار ماست انجام می‌دهیم و مسائل دیگر را هم به عنوان یک برادر پیگیری می کنم، اما به عنوان استاندار نمی‌توانیم برای خانواده‌ها بدون توجه به قوانین انتظارات ایجاد کنم.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، پیش از ظهرامروز دوشنبه خانواده جانباختگان مدیریت توزیع برق شهرستان کرمان حادثه سیل گلباف با دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان دیدار کردند.

دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان با گرامیداشت یاد نیروهای خدوم برق که در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، این حادثه را تلخ‌ترین خاطره دوران حضور خود در استان برشمرد و به خانواده جانباختگان اطمینان خاطر داد که هیچ کوتاهی از سوی مسئولان متولی در حق فرزندان آنها صورت نگرفته و افزود: در نهایت امکان، پیگیری برای حق و حقوق این عزیزان و خانواده آنها صورت گرفت.

مهندس محمدسلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان نیز با بیان اینکه حادثه سیل گلباف برای صنعت برق کشور دردناک بود، گفت بعد از وقوع حادثه در سه محور درون شرکتی، درون استانی و برون استانی اقداماتی صورت گرفته و ادامه دارد.

وی گفت: اقدامات درون شرکتی در قالب تکریم خانواده جانباختگان با همکاری ائمه محترم جمعه در تسریع و رفع موانع امور مربوطه و معیشت خانواده‌ها انجام شده است.

وی ، دیدار خانواده ها با نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ، برگزاری جلساتی با حضور خانواده ها و حجت الاسلام حاج آقای علیمرادی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان را از فعالیت های درون استانی برشمرد و گفت : طبق قول مساعد معاون هماهنگی شرکت توانیر در مراسم تشییع جانباختگان، پیگیری اخذ مصوبه استخدام همسر یا فرزند همکار جانباخته درحادثه و یا استخدام عزیز از دست رفته از زمان حادثه و برقراری حقوق و مزایای آنان طبق قانون از شرکت توانیر انجام شده و بحث استخدام به خانواده ها ابلاغ گردیده است تا تصمیم خود را اتخاذ نمایند.

مهندس سلیمانی از امامان محترم جمعه بخش گلباف، راین، ماهان و شهرستان کوهبنان به عنوان حلقه وصل بین خانواده‌ها و صنعت برق و سنگ صبور خانواده جانباختگان و تکیه گاه شرکت توزیع یادکرد و از همراهی و ابراز محبت نماینده محترم ولی فقیه دراستان و استاندار پرتلاش کرمان برای برگزاری جلسات و شنیدن مطالبات خانواده ها و پیگیری خواسته های این خانواده ها تقدیر وتشکر کرد.

در ادامه سعیدی مدیرکل بحران استانداری نیز از انجام کلیه اقدامات لازم از زمان حادثه تاکنون خبرداد و استفاده از ظرفیت بخشنامه« فداکاران خدمت» را از امور در دست اقدام آن اداره کل ذکر نمود.

در این جلسه که مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان ، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان، مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و بازرسی استانداری کرمان، امامان جمعه راین و گلباف و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند تعدادی از خانواده ها و امامان جمعه گلباف و راین ضمن تشکر از شرکت توزیع برق شمال به مطالبه اصلی که شهید خدمت محسوب شدن عزیزان میباشد اشاره کردند و خواستار پیگیری جدی و استفاده از ظرفیت های استانی در این زمینه از سوی استاندار شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77082
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.