دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمان:


چهاردهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور به میزبانی کرمان

چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور به میزبانی کرمان

به گزارش کرمان نو، امیر اشرفی پیش از ظهر امروز دوشنبه(۸ آذر) در نشست خبری ازبرگزاری  چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای نخستین بار به میزبانی کرمان خبر داد و گفت : این همایش که هر ساله قبل از ایام محرم و فاطمیه در قم تشکیل میشود و شعار سال و محور سخنرانی ها در آن مشخص می شد؛ امسال با توجه به تقارن ایام فاطمیه با سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی برای نخستین بار خارج از قم و در کرمان برگزار می شود.

وی از حضور ۳۵۰ نفر از مدیران هیئات مذهبی شاخص کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در این همایش خبر داد و افزود: برخی شخصیت ها و مداحان معروف در این همایش حضور خواهند داشت.

وی در پایان با بیان اینکه مجموعه « مثبت ۳ » دربردارنده همه مباحث جمعیتی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری همراه با پاسخ به شبهات و…که توسط جامعه ایمانی مشعر کشور گردآوری شده در این همایش رونمایی می شود؛ افزود: جامعه ایمانی مشعر استان نیز پس از انتشار «روایت اشک» مجموعه اشعار شاعران کرمانی برای محرم، «روایت اشک ۲ » را برای ایام فاطمیه تدارک دیده است.

شایان ذکراست که زیارت مرقد مطر شهید سلیمانی ، بازدید از بیت الزهرا و باغ موزه دفاع مقدس و کارگاه های آموزشی از برنامه های جانبی این همایش است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80643
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.