بیش از ۷۳۰ امضا در دو روز گذشته ثبت شد


کارزاری برای توقف پروژه اصلاح هندسی میدان بیرم‌آباد

کارزاری با عنوان «حمایت از توقف پروژه اصلاح هندسی میدان بیرم‌آباد» در سایت کارزار به‌راه افتاده که یک نامه خطاب به رئیس‌جمهور است و صراحتا خواستار توقف پروژه و بازگشت میدان به حالت اولیه شده است.

کارزاری با عنوان « حمایت از توقف پروژه اصلاح هندسی میدان بیرم‌آباد» در سایت کارزار از ۲ مرداد به راه افتاده است که تا لحظه‌ای که این گزارش منتشر می‌شود و کمتر از دو روز از انتشار آن گذشته است ۷۳۴ امضا برای این کارزار ثبت شده است.
این کارزار یک نامه خطاب به رییس جمهور است که صراحتا خواستار توقف این پروژه شده است.
در این نامه آمده است:«فلکه بیرم آباد با موقعیت و جایگاه بسیار مهم خود در شهرستان کرمان در چندین ماه اخیر دستخوش تحولات ناخوشایندی از سوی شورای ترافیک گشته است و به نظر چنین می‌رسد؛ کرمان را با معضلی بسیار مهلک روبه‌رور خواهد کرد.»
این درخواست اصلاح هندسی میدان را به دلایل زیر بی فایده می‌داند :« ۱. معضل ترافیک را به طور کل حل نخواهد کرد و حتی به ترافیک میدان دامن خواهد زد. ۲. در کاهش تصادفات موثر نخواهد بود. ۳. سطح اقدامات و واکنش تیم های اورژانس و آتش نشانی را به شدت کاهش خواهد داد. »
همچنین نویسنده این نامه توقف پروژه اصلاح هندسی میدان بیرم‌آباد و بازگشت به حالت اولیه را تنها مسیر درست در پیش‌رو دانسته است.
میدان بیرم‌آباد خرداد ماه امسال طی طرحی که توسط شورای ترافیک استان تصویب شده است درگیر یک عملیات عمرانی شده که برای کنترل و انظباط ترافیکی این میدان تدوین شده است. در این طرح عرض دور میدان ۹ متر کاهش یافته است و ورودی خیابان سرآسیاب نیز جابجا شده است که اعتراضات مردم این منطقه را در پی داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92827
1 نظر
  1. فرهاد عاطفي فر می گوید

    با سلام
    بنده بعنوان کسي که هر روز چندين مرتبه از اين مسير عبور ميکنم. با انجام اصلاح هندسي مسير ، نتنها کمکي به حل ورودي و خروجي ميدان انجام نداده بلکه باعث ترافيک بسيار زياد در ساعتهاي پيک ترافيک و متعاقبا ورودي و خروجي ميدان را به بعضي بولوارهاي اطراف واقعا سخت و خطرناک کرده . که اکثرا باعث درگيري لفطي بين رانندگان ميگردد . ضمن اينکه اصلا شايسنه ورودي شهري مثل کلان شهر کرمان حتي در مقايسه با مراکز استانهاي همجوار هم نيست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.