کاهش حداقل 35 مگاوات در مصرف برق هنگام تعطیلی ادارات

رسول عبداللهی بیان کرد: تقاضای مجموعه اداره ها و سازمان های شمال استان از شبکه برق عددی حدود 55 مگاوات است که این عدد در ساعت تعطیلی ادارات(13) حداقل به 35 مگاوات کاهش پیدا می کند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به تغییر ساعت اداری در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: در زمان تعطیلی ادارات حداقل 35 مگاوات از مصرف شبکه برق کسر می شود و کاهش مصرف در شبکه را می بینیم.

وی تصریح کرد: تقاضای شهرک صنعتی شماره 2 که بزرگ ترین شهرک صنعت استان است، 35 مگاوت است که با تغییر ساعت اداری به میزان تقاضای این شهرک کاهش مصرف را داریم.

عبداللهی عنوان کرد: در صورتی که مشترکان و به ویژه مشترکان بزرگ کشاورزی، صنعتی و اداری، ایستگاه های سی ان جی و مشترکان دارای مولد به روش های مختلف اگر همکاری کنند و مشترکان خانگی نیز در ساعات اوج بار(12 ظهر تا 16 و 20 و 30 دقیقه تا 23) رعایت کرده و مصرف غیرضروری نداشته باشند، کمبود برق در مجموعه استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه به ازای صرفه جویی انرژی به مشترکان صنعتی و کشاورزی پاداش پرداخت می شود، ادامه داد: انرژی مدیریت شده از سمت آنها را با قیمت چند برابر هزینه ای که بابت مصرف به ما پرداخت می کنند، خریداری می کنیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان: هدف اجراي  این برنامه ها  جلوگيری از هرگونه خاموشی ناخواسته در شبكه سراسری و تداوم پايدار برق رسانی به مشتركين و  كنترل و كاهش پيك شبكه سراسری با تشويق مشتركين به همكاری با صنعت برق و اعطا پاداش های نقدی به مشترکین همکار است.

وی ادامه داد: چنانچه مشترکی همکاری کامل و مناسبی را در دوره پیک با این شرکت داشته باشد می تواند از مرتبه قبض دوره ای خود پاداش دریافت خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28940
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.