مدیرکل راهداری استان عنوان کرد


کرمانی‌ها مرز شلمچه را برای بازگشت انتخاب کنند/ انتقال بیش از ۲۵۰۰۰ زائر به مرزها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: امکانات استان کرمان در مرز شلمچه خوب است و کرمانی ها سعی کنند این مرز را برای بازگشت انتخاب کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، احسان عراقی زاده صبح امروز ۲۳ شهریورماه در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان اظهار کرد: تاکنون ۷۵۰ دستگاه اتوبوس ۲۵ هزار و ۱۰۰ زائر کرمانی را به مرزهای مهران و شلمچه منتقل کرده اند و ۲۱۰ دستگاه اتوبوس ۷۲۰۰ مسافر را از مرز شلمچه به استان بازگردانده اند.

به گفته او، هشت تیم راهداری در مرزهای مهران و شلمچه و ۱۵ دستگاه هایلوکس و ۱۰ تریلر و کمپرسی از استان کرمان به مرز اعزام شده اند.

طبق اعلام عراقی زاده، امکانات استان کرمان در مرز شلمچه خوب است و کرمانی ها سعی کنند این مرز را برای بازگشت انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این جلسه از فرمانداران درخواست کرد که برای امنیت زائران و اماکن متبرکه تدابیری اتخاذ شود تا مشکلی رخ ندهد.

وی اظهار کرد: اوقاف استان کرمان از ۲۰ موکب در کشور عراق حمایت کرده و به موکب ماهان ۵۰ میلیون تومان وجه نقد و اقلام غیرنقدی نیز کمک کردیم و دو موکب در مرز میرجاوه و ایرانشهر نیز داریم.

همچنین مجید ارجونی مدیرکل راه آهن منطقه کرمان نیز در این جلسه گفت: حدود ۴۰۰۰ کرمانی از طریق قطار به خرمشهر اعزام شده اند و یک قطار ویژه از خرمشهر به مقصد کرمان – زاهدان گذاشته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.