معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت:


کرمان جزو رتبه‌های اول کشور در فقر و آسیب‌های اجتماعی است

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، استان کرمان در فقر و آسیب های اجتماعی تقریبا جزو رتبه‌های اولی کشور بوده و در فضای کسب و کار جایگاه خوبی ندارد و باید با همکاری تمامی بخش‌ها و با استفاده از منابع استان در جهت کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.

مهدی قویدل صبح امروز ۱۲ آبان ماه در سومین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان گفت: درگیر جنگ اقتصادی هستیم و در این عرصه سرداران و سربازانی قدم به رزمگاه مبازره با استکبار جهانی گذاشتند که نقش فعالان اقتصادی در این برهه قابل ستایش است.

او حمایت از فعالان اقتصادی و تولید را از رویکردهای دستگاه قضا می داند و بیان می کند: باید یک چرخشی در عملکرد دستگاه قضایی داشته و قبل از تشکیل پرونده به دنبال حذف علل و عوامل باشیم و در این راستا چالش ها و موانع را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان عنوان می کند: دستگاه قضا قصد دارد ارتباط نزدیکی با فعالان اقتصادی داشته تا مسایل، موانع و چالش های تولید را شناسایی و در راستای راهکارهایی برای رفع آنها قدم بردارد و در جاهایی نیاز است نظر مشورتی خود را به فعالان ارائه دهد.

به گفته او، استان کرمان در فقر و آسیب های اجتماعی تقریبا جزو رتبه‌های اولی کشور بوده و در فضای کسب و کار جایگاه خوبی ندارد و باید با همکاری تمامی بخش ها و با استفاده از منابع استان در جهت کاهش فقر و آسیب های اجتماعی گام برداشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98140
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.