کلاهبرداری 4 میلیارد ریالی با وعده ازدواج| متهم دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با وعده ازدواج به خانم‌ها 4 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ”یدالله حسن پور” امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه چند خانم به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آن ها با وعده دروغین ازدواج، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و مشخص شد فردی از طریق ارتباط در فضای مجازی با دختران متمول و سرمایه دار، خود را دارای تحصیلات سطح بالای دانشگاهی و کارمند یکی از معادن غرب استان معرفی و با وعده دروغین ازدواج از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: در این رابطه با تلاش و پی جوئی های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم موردنظر در یکی از شهرستان های جنوبی استان شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر شد.

حسن پور بیان کرد: این متهم در اعترافات خود بیان کرد از طریق شبکه های اجتماعی فضای مجازی طعمه‌های خود را از بین خانم‌های متمول و سرمایه دار شناسایی و با وعده‌ های واهی مختلف از جمله با وعده دورغین ازدواج اعتماد آن‌ها را جلب می کرده و به این طریق توانسته از شش خانم در مجموع 4 میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی همه مالباختگان مرتبط با این پرونده و ادامه تحقیقات از متهم به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که از طریق ارتباط در فضای مجازی اهدافی همچون ترغیب شما به انجام واریزهای کارت به کارت و دیگر موارد فریبنده را دنبال می کنند خودداری و اینگونه موارد را قبل از هرگونه اقدامی به پلیس گزارش کنند./ایسنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64058
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.