کلنگ زنی پروژه پخش سیلاب سایت شماره ۱ زهکلوت شهرستان رودبار جنوب

پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز زهکلوت، شامل بند خاکی به حجم 83175 متر مکعب و همچنین سرریز سنگی ملاتی به حجم 1148 مترمکعب و با اعتبار مصوب 26 میلیارد و هفتصد و چهل میلیون ریال، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 98 می باشد.

به گزارش خبرنگار پیام طبیعت جنوب کرمان؛ به مناسبت هفته دولت، حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت بخش جازموریان، قانعی فرد فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان رودبار جنوب در سومین روز از آغاز هفته دولت ضمن بازدید از سایت شماره 2 پخش سیلاب زهکلوت، کلنگ آغاز به کار سایت شماره ۱ پروژه پخش سیلاب زهکلوت به زمین زده شد.
لازم به ذکر است پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز زهکلوت، شامل بند خاکی به حجم 83175 متر مکعب و همچنین سرریز سنگی ملاتی به حجم 1148 مترمکعب و با اعتبار مصوب 26 میلیارد و هفتصد و چهل میلیون ریال، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 98 می باشد.
در حاشیه این مراسم قانعی فرد فرماندار رودبار جنوب ضمن تشکر از مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، اعلام داشت احداث سیل بند در بالا دست شهر زهکلوت ارزش فعالیت های آبخیزداری و آبخوانداری را در ماه های اخیر نشان داده است که مهمترین آنها جلوگیری از ورود سیلاب و تخریب زیر ساخت‌های شهر زهکلوت می باشد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33994
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.