کمک هشت میلیارد ریالی به خانواده زندانیان کرمان

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان از کمک هشت میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۳۸ هزار ریالی به خانواده زندانیان نیازمند این استان خبر داد و گفت: از این میزان بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال در قالب پرداخت مستمری و کمک بلاعوض به خانواده های تحت پوشش این انجمن بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، اکبر افضل افزود: انجمن حمایت زندانیان کرمان طی سال گذشته با پرداخت بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۷۰ زندانی بدهکار مالی را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲ میلیارد ریال نیز در حوزه ارائه خدمات آموزشی به خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان هزینه شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان ادامه داد: توزیع سبد کالا، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تامین وسایل مورد نیاز زندگی، پرداخت هزینه های مربوط به سکونت منزل مددجویان، اعزام خانواده زندانیان نیازمند به مشهد مقدس و پرداخت هزینه انتقال زندانیان به سایر زندانهای کشور از جمله اقدامات انجمن حمایت زندانیان کرمان در سال گذشته بوده است.

افضلی تصریح کرد: همچنین ۴۸ خانواده مددجوی زندان های کرمان به منظور دریافت تسهیلات خوداشتغالی به مراجع ذیربط معرفی شده اند.

وی یاداور شد: در سال گذشته دیدار با ۱۸۶ خانواده مددجو با حضور رییس کل وقت دادگستری، مدیرکل زندانها، معاونین دادستان‌ و غیره انجام و ضمن توزیع سبدکالا، کارت هدیه و غیره به مشکلات و درخواست های آنها رسیدگی شده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89737
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.