۳۸ درصد جمعیت استان کرمان زیر ۱۸ سال است

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: ۳۸ درصد جمعیت استان کرمان را افراد زیر ۱۸ سال تشکیل می‌دهند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، فتاح احمدی صبح امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در دیدار با استاندار کرمان با بیان این مطلب که مسئولیت ها فرصت برای خدمت است، گفت: سردار سلیمانی به عنوان نوع جدید حکمرانی است.
وی ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌های غیردولتی که می توانند در انجام ماموریت‌ها کمک کند، الزامی است.
معاون وزیر دادگستری افزود: سردار سلیمانی این توانایی را داشت که از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده می کرد.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده اقدامات ما در استان‌هاست، تصریح کرد: در راستای حقوق کودکان اگر همه ظرفیت‌های استان بویژه بخش غیردولتی را در کنار هم قرارداد می‌توانیم در ابتدا وضعیت را کنترل و سپس به سمت درمان گام برمی‌داریم.
احمدی پیشنهاد کرد: لیست متمولین مردم‌مدار و خوش فکر کرمانی در داخل و خارج از استان تهیه کنید و همایشی از خیرین کرمانی‌های سراسر دنیا برگزار کنید و از ظرفیت آنها استفاده کنید.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان گفت: استان کرمان تقریبا استان جوانی است.
وی با بیان این مطلب که شیوه‌ها در همه مناطق نباید یکسان باشد، اظهار کرد: مشکل ما بیشتر در بخش آموزشی مانند معلم، ظرفیت‌های کمک آموزشی و … داریم لذا نیازهای هر منطقه متفاوت است و یک نسخه نمی‌توان برای کل کشور نوشت.
استاندار کرمان تاکید کرد: در راستای ارتقای شاخص‌های اجتماعی همکاری لازم انجام را خواهیم داد.
وی با تبیین سرمایه‌های اجتماعی استان کرمان بیان کرد: سعی داریم از ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88769
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.