۵۰ برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در نظر گرفته شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان از ارسال ۵۰ ویژه برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم به ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، محمدرضا علیزاده پیش از ظهر سه شنبه در راستای برگزاری طرح سه شنبه‌های تکریم و در ارتباط زنده و تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوشبختانه با برنامه ریزی و هدفمند انجام می‌شود، افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلف و شاخصی برگزار شده است که یکی از آنها تحت عنوان سه شنبه‌های تکریم است و تاکنون قریب به ۷۰۰ برنامه سه شنبه‌های تکریم در استان کرمان برگزار شده است.

وی با بیان این مطلب که در سال جاری کرمان اولین استانی در کشور است که طرح سه شنبه‌های تکریم را برگزار می‌کند و تحت عنوان «شکوه مادری» نام گذاری شده است، عنوان کرد: این طرح در سال جاری در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه در بحث برگزاری کنگره شهدا کرمان در سالیان گذشته مسئولیت کمیته فرهنگی به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است و در این زمینه برنامه‌های ارزشمندی انجام شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ابتکاری و ارزشمند این اداره کل، تجلیل از خانواده ایثارگران مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است که موجب شد این برنامه در سطح کشور نیز برگزار شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: در اولین سالگرد شهید سلیمانی جمعاً ۶۸۸ برنامه در سطح کشور برگزار شد که ۳ برنامه آن در سطح بین ملل برگزار شد همچنین ۴۷۵ برنامه در سطح شهرستان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سالگرد ۱۴۰۰ شهید سلیمانی نیز ۵۰ برنامه توسط کمیته فرهنگی، به ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است که ۱۰ برنامه آن در سطح ملی پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این اداره کل نیز آمادگی دارد که مسئولیت برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه‌های مربوط به شهید سلیمانی را در میان ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور بر عهده بگیرد و در سطح ملی برنامه ریزی کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.