طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان کرمان کلید خورد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در راستای توزیع عادلانه و مطلوب سوخت به مصرف کنندگان واقعی با قیمت یارانه ای است .

سید باقر نور الدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه بم به خبرنگار کرمان نو گفت: هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در راستای توزیع عادلانه و مطلوب سوخت به مصرف کنندگان واقعی با قیمت یارانه ای است .

سیدباقرنور الدینی افزود: در برخی فصول در استان کرمان کپسول گاز کمیاب شده و به دست مصرف کننده واقعی نمی رسید در همین راستا شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی سامانه نیوتجارت آسان را برای مصرف کنندگان کپسول گاز مایع بر بستر الکترونیک و کارت بانکی اجرا کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه Newtejaratasan.niopdc.ir  با وارد کردن کدپستی منزل شخصی و با تعریف کارت بانکی ثبت‌نام بعمل آورده و درخواست گاز مایع کند سپس سهمیه ماهانه یک خانوار که 4کسپول گاز در نظر گرفته شده بر روی کارت ثبت خواهد شد.

نورالدینی بیان کرد: درصورتی که شخصی در منطقه ای سکونت دارد که طبق نظر شرکت ملی گاز گازکشی شده نمی تواند از گازمایع و نفت سفید استفاده کند و بهتر است هر چه سریعتر با گازکشی از این نعمت بهره ببرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان توضیح داد: هر فرد می تواند با مراجعه به عاملان توزیع گازمایع در سطح شهرستان از پوز بانکی که برنامه خاصی بر روی آن نصب شده کارت بانکی خود را کشیده و کپسول گاز را با قیمت مصوب 9هزار و 700 تومان دریافت کنند.

هیچ هزینه بابت ثب نام دریافت نمی‌شود

سید باقر نورالدینی در خصوص هزینه این طرح تاکید کرد:شرکت نفت بابت ثبت نام هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و کاملا رایگان است و هر فرد می تواند از طریق گوشی هوشمند وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهد .

وی عنوان نمود: این طرح در راستای اجرای دولت الکترونیک و حذف کاغذ که باعث تشدید بیماری کرونا می شد آغاز شده و در بخش نفت سفید نیز دیگر حواله ای صادر نمی شود و از شهروندان می خواهیم تا قبل از شروع فصل سرما با ورود به سامانه مذکور مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان درباره نیاز جایگاه CNG (سی ان جی) شهرستان بم بیان کرد: جایگاه سی ان جی در هر شهرستانی که از نعمت گاز برخوردار شده احداث می گردد و از ان جا که در شهرستان بم دو جایگاه وجود دارد  سرمایه گذار جدیدی در این بحث ورود کرده که امیدواریم با در اختیار دادن زمین مناسب بزودی جایگاه جدیدی احداث شود

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن تکریم از خدمات محمد دریجانی رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه بم محمدرضابهزادی جو بعنوان رئیس جدید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه بم معرفی گردید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55096
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.