انبار میلیاردی احتکار دارو در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک انبار احتکار دارو و تجهیزات پزشکی به ارزش 80 میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان کرمان کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یکسری کار تحقیقاتی از دپو و احتکار دارو و تجهیزات پزشکی در یک ساختمان مسکونی در مرکز شهر کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت خبر و با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از محل، موفق شدند مقادیر زیادی از داروهای کمیاب و نایاب احتکار شده را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

ناظری با اشاره به اینکه پلیس کرمان، مبارزه با قاچاق کالا در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را همواره در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را بالغ بر 80 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61269
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.