بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از ظرفیت‌های جنوب استان

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سفر دو روزه خود به جنوب استان کرمان از ظرفیت‌های جنوب استان کرمان بازدید کردند.

به گفته تسنیم، ساداتی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به همراه چندی تن از اعضای این کمیسیون و معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، مدیر عامل تعاون روستایی، تیموری مدیرکل  دفتر امور مجلس، اصغری مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، نماینده پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از ظرفیت‌های و زیرساخت‌های حوزه کشاورزی جنوب استان بازدید کردند.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سفر دو روزه خود به جنوب استان کرمان را با بیعت با شهدای شهرستان جیرفت آغاز کرده و پس از آن از پایانه صادراتی جیرفت و بزرگترین سردخانه جنوب استان کرمان بازدید کردند.

پایانه صادراتی جیرفت با سرمایه گذاری 530 میلیارد ریال و اشتغال 170 نفر و ظرفیت 67 هزار و 200 تن در حال احداث است. این پایانه در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بزرگترین سردخانه جنوب کرمان نیز بازدید کردند. این سردخانه با ظرفیت 15 هزار تن بسته بندی انواع میوه و مرکبات، سبزیجات با اشتغالزایی 100 نفر مستقیم و غیرمستقیم است و سال 96 ظرفیتش کامل شده است.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در سفری دو روزه خود به جنوب استان کرمان از طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی این منطقه بازدید می‌کنند.

لازم به ذکر است اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان سفر خود به استان کرمان روز شنبه 13 دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آرامگاه این شهید را زیارت خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61280
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.