ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر از زندانیان جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: برای بهره برداری بیشتر از اراضی کشاورزی زندان جیرفت می‌توان ضمن توسعه اشتغال مددجویان رای باز، زمینه افزایش درآمد برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند را نیز فراهم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در بازدید از زندان جیرفت گفت: تاکنون خدمات قابل تقدیری از سوی انجمن حمایت زندانیان جیرفت به خانواده مددجویان نیازمند ارائه شده است و با توسعه این اقدامات، زمینه برای فعالیت‌های تخصصی‌تر درحوزه‌های کشاورزی و تولید به منظور افزایش کمک به خانواده زندانیان فراهم می‌شود.

سلامی  با اشاره به اقدامات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت، ادامه داد: در حال حاضر۴۵۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان هستند.

به گفته او انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت در خصوص کمک هزینه خرید لوازم التحریر برای خانواده زندانیان، اهدا کارت هدیه به فرزندان برتر محصل خانواده زندانیان، توزیع سبد‌های کالا یا معیشتی در ماه رمضان و مناسبت‌های دیگر، اهدا کمک هزینه ازدواج برای دختران در آستانه ازدواج زندانیان، پرداخت کمک هزینه درمانی برای خانواده زندانیان بی بضاعت، ایجاد اشتغال برای بیش از یکصد نفر از زندانیان رای باز در اراضی کشاورزی این زندان، پرداخت کمک هزینه تعمیر و بازسازی منازل زندانیان بی بضاعت اقدام کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62130
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.