امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

7:00 – فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در حال حاضر۲۰۰ نیرو در قالب ۱۸ پایگاه حفاظتی از اماکن تاریخی این استان حراست می‌کنند. / ایرنا

8:35 – فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری یک زن و مرد که در قالب پوشش خانوادگی اقدام به سرقت سیم برق ، کابل مخابراتی صندوق های صدقات اماکن متبرکه و دیگ های مسی می‌کردند ، خبر داد. / ایرنا

10:35 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته جوی نسبتا آرام درسراسر استان حاکم است و از روز شنبه وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا کرمان| استان کرمان دوباره طوفانی می‌شود

11:39 – کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اخذ گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الزامی است.

تاکید دوباره به متقاضیان کاندیداتوری شورا| سوء پیشینه الزامی است

12:25 – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید تاکنون مورد مبتلای به آنفولانزا H1N1 در استان کرمان گزارش نشده است.

نگرانی از شیوع آنفولانزا H1N1 | علوم پزشکی: در کرمان موردی گزارش نشده

12:59 – مجوز ورود مستقیم ناوگان حمل ونقل خارجی به مزارع جنوب کرمان برای رفع مشکل صادرکنندگان محصولات کشاورزی صادر شد.

تقویت صادرات کشاورزی جنوب با ورود خارجی‌ها

13:36 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۳.۴۱۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز چهارشنبه ۷ بهمن ۹۹ | افزایش قیمت دلار و سکه

14:39 – به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در سانحه سقوط یک دستگاه خودرو تویوتا آفرود در مناطق صعب العبور، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۱ نفر نیز مصدوم شد.

جان‌باختن ۲ نفر در حادثه سقوط خودرو آفرود

15:17 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

بستری ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان

15:34 – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس به جزییات تازه‌ای از پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل رود به شمال استان کرمان اشاره کرده است.

روایت اعظمی از جزییات پروژه انتقال آب هلیل| ردپای معدن درآلو تا مخفی‌کاری در میزان آب انتقالی

16:05 – قطعی چندباره برق در شهرک مطهری کرمان در حالی باعث گلایه اهالی این شهرک شده که شرکت توزیع برق شمال کرمان می‌گوید اتصالی سرکابل دلیل این امر بوده.

گلایه ساکنان شهرک مطهری از قطعی ناگهانی برق| شرکت برق: علت اتصالی سرکابل بود

17:20 – طرح توسعه فولاد راور در حالی کلنگ‌زنی شد که بر اساس آمار و اطلاعات فاز اول این کارخانه هم با چالش کمبود آب رو به رو است.

آب مهم‌ترین چالش طرح توسعه فولاد راور

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63330
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.