رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:


احکام میت‌شویی و کلاس‌های روانشناسی هیچ اشکالی ندارد

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. گفت: توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از جماران، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص احکام برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن به جماران گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم و رئیس کمیسیون قضایی در خصوص احیاء گشت مرتبط با موضوع حجاب و عفاف به خبرنگار جماران گفت: اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای قانون است و آن را خلاف قانون نمی‌دانم. البته نیروی انتظامی در برخورد کاری انجام نداده و نمی‌دهد. قانون حمایت از خانواده و حجاب و عفاف نیز به زودی به تصویب مجلس می‌رسد و به نیروهای مجری قانون کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میت شویی یا کلاس‌های روانشناسی احکام درستی است؟ گفت: برای کسی که مقدسات را به استهزاء می‌گیرد، هیچ اشکالی ندارد. چون جرم، جرم کوچکی نیست. علی رغم اینکه برخی نسبت به این موضوع گارد گرفتند، اما  موضوع اعتقادات مردم است. قانون در کشور ما محترم است و وقتی کسی به قانون احترام نگذارد طبق قانون اقداماتی پیش‌بینی می‌شود و لذا تصمیماتی که اتخاذ شده در چارچوب قانون است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106823
1 نظر
  1. Ali می گوید

    طبق قانون 693 پنجاه تا 500 هزار تومان جریمه ولی خلاف قانون قاضی حکم میت شوئی وروانشناسی بده یعنی خودش خلا ف قانون عمل کرده است طبق ماده 477 میتوان تخلف قاضی را خواستار شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.