باهنر در شورای اداری خطاب به استاندار:


استانداران کرمان بعد انقلاب را برای مشورت دور هم جمع کنید

باهنر، رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان با انتقاد از اختلافات نمایندگان مجلس استان با یکدیگر، گفت: انتخابات مجلس در استان متاسفانه بدین شکل است که به جای شور در انتخابات نمایندگان اختلاف دارند. اما ما از آن‌ها می‌خواهیم تا حداقل در ایامی غیر از انتخابات اختلافات را کنار گذاشته و دور هم جمع شوند و جلسات نمایندگان ادوار مختلف در استان برگزار شود.

به گزارش کرمان‌نو، محمدرضا باهنر، رییس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان در جلسه شورای اداری استان از استاندار خواست تا استانداران بعد از انقلاب استان کرمان را برای مشورت و استفاده از نظرات را دور هم جمع کند و بانی این امر شود.

این نماینده ادوار مختلف مجلس با انتقاد از اختلافات نمایندگان مجلس استان با یکدیگر، گفت: انتخابات مجلس در استان متاسفانه بدین شکل است که به جای شور در انتخابات متاسفانه نمایندگان اختلاف دارند اما ما از آن‌ها می‌خواهیم تا حداقل در ایامی غیر از انتخابات اختلافات را کنار گذاشته و دور هم جمع شوند و جلسات نمایندگان ادوار مختلف در استان برگزار شود.

باهنر در این جلسه که با حضور غضنفرابادی، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان خواست تا کرمان قانونا به عنوان شهر مقاومت ثبت شود.

او در این رابطه افزود: مشهد، شهر ری و شیراز شهرهای زیارتی کشور بوده و بایستی کرمان هم به عنوان شهر زیارتی مقاومت زمینه قانونی پیدا کند و به عنوان چهارمین شهر زیارتی کشور به ثبت رسد.

او با تاکید بر اینکه بر سر توسعه کرمان و پیشرفت کرمان نباید رقابت تخریبی داشته باشیم، گفت: ۲۰ سال قبل در مجلس هفتم برخی از دوستان و تمام رقبای سیاسی استان را دور هم جمع کردیم و اکنون جلسات با حضور ۶۰۰ نفر تشکیل می‌شود .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98980
3 نظرات
  1. احمدرفسنجان می گوید

    استان کرمان ازاول انقلاب تومجلس .دولت تشخیص مصلحت نظار.افرادبانفوذی تونظام داشت که حتی یکی ازیاران اصلی امام وتاثیرگذارترین شخص تومسائل انقلاب اهل رفسنجان مرحوم رفسنجانی بودوسرداردلهاکه دنیا ازبزرگیش حرف میزنن وحتی امریکاییهاقبولش داشتن اهل استان مابودامامسئولین استان نتونستن براپیشرفت استان کرمان ازشون استفاده بکنن حاضرنشدن اختلافات راکناربزارن واستفاده بهینه ازاین افرادمحم توبدنه نظام وانقلاب بکنن که الان کاسه چه کنم چه کنم دستشون نگیرن الانکه هیچ کدام ازاین افرادوجودندارن جای خالیشان توکرمان که هیچ توکل کشوروحتی دنیااحساس میشه تنهاراه پیشرفت استان کرمان ازمشکلات کنارگذاشتن اختلافات هست وحتی درگیریهای جناحی توکشوردورباشن هرکدام ازشهرهای استان پیشرفت کنه انگارکل استان کرمان پیشرفت کرده

  2. علی ابوترابی می گوید

    و مشورت همه استانداران، و صد احسنت بر آقای دکتر ولایی و جانباز حماسه ای محمد مهدی فداکار، فکر خوب و آگاهانه و اندیشه ورزانه

  3. علی ابوترابی می گوید

    و کاش روزی شهردار ما، و شهرداران استان کرمانی و همه مدیران کل ما و همه و همه کرمانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.