امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای سه‌شنبه 3 تیر 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:18 – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: کرمان ظرفیت های گردشگری زیادی دارد که باید از رخدادهای فرهنگی در راستای معرفی این قابلیت ها استفاده کرد. / ایرنا

8:41 – دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمان با اشاره به اینکه انواع موادمخدر در دنیا از ۶۶ مورد سال ۲۰۰۹ هم اکنون به ۸۰۳ نوع ماده مخدر افزایش پیدا کرده است خاطر نشان کرد: برخی از این موادمخدر هنوز شناخته شده نیست ولی در مجموع اکثریت بیشتر این موادمخدر صنعتی بوده که اثرات مخرب خیلی زیادی دارند. / ایسنا

9:59 – واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان در توضیح طرح «آجر به آجر» گفت: در این طرح خیرین با هر توان مالی می توانند در مدرسه‌سازی شریک شوند.

جبران کمبود مدرسه با طرح «آجر به آجر»

10:30 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک به همراه طوفان شن و خاک در شرق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان سه‌شنبه ۳ تیر ۹۹ | طوفان شن و خاک در شرق استان

12:22 – فرماندار شهرستان فهرج گفت : شاخص کیفی هوا در فهرج ۳ برابر حدمجاز است و هوای فهرج در وضعیت خطرناک قرار دارد.

ادارات فهرج تعطیل شد|شاخص کیفی هوا ۳ برابر حدمجاز

13:05 – هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار با افزایش قیمت روبه‌رو شد؛ به‌طوری که با قیمت ۸۵۲۰۰۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۳ تیر ۹۹ | افزایش قیمت طلا

13:43 – مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۷۰ میلیون یورویی و ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جهش تولید در استان خبر داد.

اکتشاف معادن جدید در مناطق مختلف استان در سال جاری

14:03 – سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعداد آمار مبتلایان در شهرستان رو به افزایش و وضعیت این شهر همچنان قرمز است.

وضعیت سیرجان همچنان قرمز است

14:40 – در بیانیه مشترک بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به منتفی شدن اعزام زائران ایرانی به حج تمتع سال جاری و اجرای برنامه‌ریزی‌های حج امسال به سال آینده اشاره شد.

حج تمتع امسال برای زائران ایرانی لغو شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.