امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:10 – مدیرعامل آب منطقه ای کرمان گفت: تاکنون ۷۶ درصد از تعهدات ۲ سفرهای دولت تدبیر و امید به این استان در حوزه آب محقق شده که تاثیرات بسیار بزرگی در وضعیت آب کرمان بوجود آورده است. / ایرنا

8:45 – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار تعدادی از مدیران و کارشناسان واحدهای اقتصادی صنعتی و معدنی استان به دستگاه قضائی و اخذ توضیحات از آنها خبر داد. / ایسنا

9:12 – مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: در نظارت ها حق تولید کننده و مصرف کننده را با هم می بینیم. منافع دو طرف را در نظر می گیریم و از حیث نظارت ها مردم به هیچ عنوان نگران نباشند. / ایسنا

10:00 – به گزارش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جدید کرونا در بیمارستان های جنوب استان بستری شدند.

بستری ۴ بیمار جدید کرونا در جنوب کرمان

10:45 – طرح احداث کارخانه فروکروم شهرستان ارزوییه یکی از طرح‌هایی است که ابتدای دهه ۷۰ کلنگ زنی شد اما تاکنون بلاتکلیف مانده است.

گره احداث کارخانه‌ فروکروم ارزوییه گشوده می‌شود

11:00 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و بارش پراکنده باران در ارتفاعات جنوب غرب، جنوب و مرکز استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ | بارش پراکنده باران در جنوب غرب استان

11:35 – مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان از کاهش ۳۰ درصدی ورودی مددجویان به زندان های استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

۳۰ درصد ورودی به زندان‌های استان کاهش یافته است

12:15 – قیمت طلا در بازار ایران کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۰ میلیون ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۲۲ مرداد ۹۹ | کاهش قیمت سکه

13:26 – مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از آغاز طرح توزیع ماسک ارزان قیمت در استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

طرح توزیع ماسک ارزان قیمت در کرمان آغاز شد

14:42 – در نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور رئیس و اعضای شورا و معاون خدمات شهری شهرداری، حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان بار دیگر به ریاست شورای اسلامی شهر رفسنجان انتخاب شد.

هاشمیان باز هم رییس شورای شهر رفسنجان شد

15:15 – به گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و ۵۶ نفر هم به دلیل ابتلا به این بیماری در بیمارستان های استان بستری شدند.

۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند | تعداد کل فوتی‌ها: ۵۷۱ نفر

15:28 – مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی جنوب اعلام کرد: باغداران جنوبی می توانند به مرکز خدمات کشاورزی دلفارد مراجعه کرده و آفت‌کش‌ها برای مبارزه با مگس مدیترانه‌ای به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد.

توزیع آفت کش‌های رایگان برای مبارزه با مگس مدیترانه‌ای

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54029
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.