تصمیم استثنایی کمک داور مسابقه


باخت مس‌کرمان با پنالتی دقیقه ۹۳

مس‌کرمان با تصمیم حساس کمک داور مسابقه در آبادان باخت تا فاصله‌ی امتیازی‌اش با صنعت نفت آبادان تیم رده پانزدهمی به ۵ امتیاز برسد و هفته‌های باقی‌مانده همچنان حساس‌تر دنبال شوند.

به گزارش کرمان‌نو، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر که ۲ تیم قعر جدولی مس‌کرمان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹:۳۰ در آبادان به مصاف یکدیگر رفته بودند، مسی‌های کرمان با پنالتی دقیقه ۹۳ بازی را به میزبان خود واگذار کردند.
مس‌کرمان که به تازگی کادر مدیریتی‌اش تغییر کرده است و با توجه به شرایط جدول به امتیاز در این مسابقه بسیار نیاز داشت تا خیال خودش را برای بازی‌های باقی‌مانده راحت کند، اما بدون امتیاز و با یک باخت در دقایق پایانی، بازی را واگذار کرد تا اختلاف امتیازش با تیم درحال سقوط به عدد ۵ برسد و بازی‌های مس در آینده حساس‌تر دنبال شود.
این دیدار که با نتیجه یک بر یک تا دقایق پایانی دنبال می‌شد با اعلام پنالتی از سوی کمک داور مسابقه همراه بود، وحید کاظمی کمک داور اول بازی که سابقه‌ی ۲ بار حضور در جام جهانی را دارد با تصمیمی حساسش داور وسط را از خطای هند مدافع مس مطلع کرد تا نفتی‌ها از روی پنالتی گل دوم و برتری‌ خود را وارد دروازه مسی‌ها کنند و بتوانند فاصله خود را با این تیم کمتر کنند.
با این باخت و با توجه به تیم‌هایی که در ۵ هفته‌ی باقی‌مانده به مصاف مس‌کرمان می‌آیند این تیم شرایط سخت‌‎تر و بازی‌های بسیار حساسی خواهد داشت و حتی امکان دارد در هفته‌های پایانی اتفاقات تلخی برای فوتبال دوستان کرمان رقم بخورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102917
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.