محمود بابایی، عضو شورای شهر کرمان:


با وعده ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح جدید، نیازسازی نشود

محمود بابایی عضو شورای شهر کرمان گفت: «در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح جدید در سه‌راهی سیلو و میدان بیرم‌آباد زده شده است که من خواهش می‌کنم برای مردم نیازسازی نشود که بعدها بگویند شما گفتید ولی نساختید».

به گزارش کرمان‌نو، در نشست عمومی شورای شهر کرمان که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، محمود بابایی عضو شورای شهر در نطق پس از دستور در تذکری که به نظر می‌رسید خطاب به سرپرست شهرداری کرمان بود گفت: «بعد از اینکه شرف‌آباد مطالعات دقیق شد برایش تصمیم گرفته شد و کارشناس طرح جامع ترافیک کرمان اولویت آن را تایید کرد، در خصوص شرف‌آباد تصمیم‌گیری شد.

بابایی افزود: «اگر کارشناس طرح جامع ترافیک مورداعتماد دوستان است و در مورد بیرم‌آباد و سه‌راهی سیلو هم اظهارنظر کرد و مطالعاتش کامل شد بعد در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود؛ لذا خواهش می‌کنیم نیازسازی نشود که بعداً مردم بگویند گفته شد اما کاری برایش انجام نشد».

بابایی همچنین در تذکری در خصوص آب‌گرفتگی معابر شهر کرمان گفت: «در بارندگی‌های اخیر در برخی مکان‌هایی مانند گلزار شهدا انتظار جاری‌شدن آب را نداشتیم که چاره‌ای نبود؛ اما در برخی نقاط شهر هر ساله مشکل آب‌گرفتگی داریم که مناسب نیست و هر سال هم آب‌گرفتگی پیش می‌آید و باید به آن رسیدگی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117718
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.