بخشی دادستان جدید کرمان:


بی رودربایستی و قاطعانه عمل می‌کنم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد: قول می‌دهم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ۱۰۰ درصد انقلابی باشیم و عمل کنیم؛ البته نباید فراموش کرد به فرمایش ایشان انقلابی‌گری تندروی نیست، بلکه عادلانه، خردمندانه، دقیق، دلسوزانه، منصفانه، قاطعانه و بدون رودربایستی عمل کردن است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مهدی بخشی روز چهارشنبه در آیین معارفه خود و تکریم دادخدا سالاری دادستان پیشین کرمان که هشت سال در این مسئولیت فعالیت داشته افزود: حمایت از شان، اقتدار و جایگاه همکاران قضایی، اداری و ضابطان دستگاه قضا  از اولویت‌های مدعی‌العموم خواهد بود؛ همچنین حفظ نظم و امنیت مردم و این نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است، خط قرمز ماست.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه محوری که در پیش گرفته کار را برای تمامی قضات بویژه دادستان‌ها تسهیل می‌کند زیرا راه، مسیر و هدف مشخص است.

بخشی افزود: از مهمترین مواردی که مدنظر است جلب رضایت مردم و مردمی بودن است که مد نظر حقیر و همکارانم در دادسرای استان کرمان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: با همکاری همکاران خدوم، پاکدست و پُرتلاش مجموعه قضایی استان کرمان، نهادهای نظارتی، سازمان بازرسی و امنیتی، وزارت اطلاعات، فراجا، سازمان اطلاعات سپاه و شورای تامین، برخورد قاطع با مفسدان را مثل گذشته در برنامه کاری خود داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های مجموعه دادستانی و اینکه حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان جزو برنامه‌های پیش رو است گفت: استان کرمان در بسیاری از شاخص‌ها در رتبه‌های برتر کشور و حتی دنیا قرار دارد؛ در تولید خرما، پسته، مرکبات، گردو، معادن سنگ آهن، طلا، مس و  تولید خودرو قطب کشور است اما از دید حقوق عامه اگر بخواهیم نگاه کنیم، می‌بینیم از لحاظ رتبه کسب و کار این استان رتبه ۳۰ یا ۳۱ کشور را به خود اختصاص داده.

بخشی ادامه داد: این موضوع چندین سال است که حقیر را رنج می‌دهد و همیشه در این فکر بودم اگر خدا توانی داد و توانستم در این زمینه اقدامی انجام دهم و ورود کنم.

دادستان کرمان افزود: با همت نمایندگان، استاندار، امام جمعه و سایر مسئولان استان می‌توانیم دست به دست هم می‌دهیم تا رتبه اشتغال این استان را در این مقطع زمانی مهم ارتقا دهیم.

این مراسم با حضور دادستان کل کشور برگزار و از خدمات سالاری دادستان پیشین که به عنوان معاون ریاست کل دادگستری استان کرمان منصوب شده‌اند تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97699
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.