تغییر احتمالی سه معاون شرکت ملی مس ایران

بر اساس شنیده‌ها تقدسی به عنوان معاون مالی و اقتصادی به جای مهرانی می‌نشیند. عسکری جایگزین اهرابی در معاونت هماهنگی و مسعود رحمتی جایگزین احمدیان در معاونت منابع انسانی می‌شود.

با گذشت ۱۰ روز بعد از انتصاب قطعی علی رستمی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران قطار تغییرات این شرکت به راه افتاده است.
براساس شنیده‌های «کرمان نو» مدیران سه جایگاه معاون مالی و اقتصادی، معاونت هماهنگی و معاونت منابع انسانی تغییر می‌کنند. بدین صورت که تقدسی به عنوان معاون مالی و اقتصادی جایگزین مهرانی می‌شود. عسکری نیز جایگزین اهرابی در معاونت هماهنگی و مسعود رحمتی جایگزین احمدیان در معاونت منابع انسانی می‌شود.
شایان ذکر است که پیش از این جمعی از پرسنل مجتمع‌های مس سونگون، شهربابک و سرچشمه در نامه‌ای به سعد محمدی، مدیر عامل سابق شرکت به انتصاب احمدیان به عنوان معاون منابع انسانی شرکت صنایع مس اعتراض کرده بودند.
مسعود رحمتی، گزینه احتمالی معاونت منابع انسانی پیش‌تر مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته.
همچنین بر طبق شنیده‌ها سیف‌الحسینی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل منصوب می‌شود و بهروز رحمتی نیز در سمت معاونت توسعه و اکتشافات ابقاء می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89793
1 نظر
  1. منصور می گوید

    با توجه به حمایت دکتر از رستمی
    حاج رضا چی میشه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.