تغییرات گسترده در تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان


جهان‌نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان، از این تیم برکنار شد

در پی حواشی اخیر پیرامون باخت‌های سنگین تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در برابر سپاهان و خاتون بم، و همچنین اختلافات ایجاد شده بین بازیکنان و سرمربی تیم تغییرات گسترده‌ای در این باشگاه صورت گرفت. این تغییرات از برکناری مدیرعامل شروع و سپس به سرمربی تیم رسید.

به گزارش کرمان‌نو،‌ پس از ۲ باخت بد تیم شهرداری سیرجان در برابر سپاهان و خاتون بم در لیگ برتر فوتبال بانوان اختلافات در بین بازیکنان و سرمربی تیم شهرداری سیرجان تا جایی بالا گرفت که مریم جهان نجاتی از سمت خود برکنار شد.
اگرچه به گفته‌ی مسئولین تیم فوتیال شهرداری سیرجان این تیم حمایت کامل را از سمت مدیریت داشته است و کاملا برای قهرمانی بسته شده بود اما باخت در برابر ۲ مدعی دیگر قهرمانی یعنی سپاهان و خاتون بم، جرقه‌ی اختلافات بین بازیکنان با سرمربی را زد تا بازیکنان اعتراض خود را به گوش مدیریت برسانند. بازیکنان شهرداری سیرجان به شدت از رفتارهای تبعیض آمیز سرمربی تیم ناراضی بودند و در برخی از مصاحبه‌ها هم به این نکته اشاره کرده‌اند.
این حواشی و ۲دستگی‌هایی که در تیم ایجاد شد باعث برکناری جهان نجاتی شد و قرار براین شده است تا مریم جهان نجاتی به عنوان استعدادیاب در تیم باشد و به گفته‌ی مسئولین این تیم، مدیریت در حال مذاکره با گزینه هایش است و سرمربی جدید تیم شهرداری سیرجان در ۱ الی ۲ روز آینده معرفی خواهد شد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100809
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.