خبر ویژه| سالگرد آسمانی شدن سردار دل‌ها

امروز سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. در این پست خبرهای مربوط به این موضوع را می‌توانید بخوانید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیامی ضمن تسلیت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سپهبد سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوست داشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار بود.

او ادامه داد: یک سال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و به ویژه مردم رشید و شهیدپرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود، گذشت.

اسکندری نسب می‌گوید: بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ های هزاران دانش آموز مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان: سردار سلیمانی نماد بارز استکبارستیزی، دفاع از مظلوم بود

فرمانده سپاه استان کرمان: شهادت و عزت حاج قاسم به دلیل انقلابی بودن این شهید است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه کار گروه‌های جهادی با اندیشه ناب انقلاب اسلامی همراه است اظهار داشت: یکسال گذشت و هنوز در باورمان نمی‌گنجد که حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست.

سردار معروفی با بیان اینکه مولفه وجودی سپاه پاسداران اعتقادی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن آن است گفت: بسیج سازندگی با تفکر مردمی به مردم و محرومان خدمت می‌کند.

او با اشاره به اینکه انقلابیگری و انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است ادامه داد: شهید سلیمانی خروجی بزرگ انقلاب اسلامی است.

1399100918364781921903494 1 1

دلخوش: مردم باید در جریان اقدامات حقوقی برای دفاع از جایگاه شهید سلیمانی قرار گیرند

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایستادگی شهید سلیمانی برای دفاع از حقوق مردم تاکید کرد که مردم باید بدانند که از طریق اقدامات حقوقی چطور از جایگاه این سردار عزیز دفاع می شود.

سید کاظم دلخوش با تاکید بر ضرورت پیگیری اقدامات حقوقی در خصوص ترور شهید سلیمانی، بیان کرد: از نظر بنده یا تاکنون اقدامات حقوقی آنطور که باید و شاید انجام نشده است یا اگر اقداماتی نیز دنبال شده است به مردم اطلاع رسانی نشده است. در کنار لزوم دنبال کردن ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی هر اقدامی که در این جهت انجام می شود باید به اطلاع مردم رسانده شود.

61664132حدادی: مردم پای آرمان های شهید سلیمانی ایستاده اند

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگو و محور جبهه مقاومت است تاکید کرد که وظیفه دولتمردان است که ابعاد حقوقی ترور این سردار عزیز را با جدیت دنبال کنند.

علی حدادی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی و لزوم پیگیری اقدامات حقوقی ترور ایشان، بیان کرد: پیام شهادت سردار دل ها برای مردم ایران اسلامی و تمام مسلمانان جهان این است که هر حرکتی که با خداباوری، مردم باوری و خودباوری انجام شده و در مسیر الهی با انگیزه و اراده قوی باشد قطعا موفقیت و پیروزی به همراه دارد. همان طور که امروز ما شاهد پیروزی بزرگ نظام جمهوری اسلامی هستیم.

61658020

سردار حاج قاسم سلیمانی عطیه الهی برای امت اسلامی بود

به گزارش ایسنا، رییس کل دادگستری استان کرمان از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان عطیه الهی برای امت اسلامی سردار یاد کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی با سیره و سلوک بی نظیر خود مصداق فرمایش پیامبر رحمت (ص) بود که فرمودند: هر که از خدا بترسد، خداوند همه چیز را از او هراسان کند و هرکه از خدا نترسد، خداوند او را از همه چیز هراسان سازد.

یدالله موحد در حاشیه تجدید میثاق اعضای شورای قضایی استان کرمان با آرمان های شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: جوشش خون سردار سلیمانی در وجود آزادیخواهان جهان، مقدمه انتقام سخت از عاملان ترور شهدای جبهه مقاومت خواهد بود.

57476600

عزت سپهبد شهید سلیمانی سرمایه نرم‌افزاری حامیان انقلاب اسلامی است

به نقل از ایرنا، سخنگوی ستادکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران و در گلزار شهدای کرمان گفت: خداوند متعال به برکت اخلاص، شجاعت، درایت، انس و الفت خالصانه‌ای که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با توده‌ مردم داشت، به او آبرو داد و امروز این عزت و آبرو، سرمایه نرم‌افزاری بزرگی در اختیار حامیان انقلاب اسلامی است.

سردار شریف با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، سردار سلیمانی قهرمان ملی ملت ایران و امت اسلام است افزود: ما طی ۴۰ سال گذشته چنین تعبیری از امامین انقلاب ندیده بودیم و این بیانگر فعالیتی است که سردار سلیمانی در احیای امت اسلامی انجام داده است.

وی تصریح کرد: اگر مکتب حاج قاسم تبیین شود می تواند الگویی برای جوانان مسلمان و بالاتر از آن برای آزادگان جهان شود و شهید سلیمانی مدل دفاع مقدس را در سطح وسیع تر در جهان اسلام پیاده و خون تازه ای به رگ ملت های مسلمان جاری کرد.

157742731

حاج قاسم اقتدار توام با رافت را معنا کرد

به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین نکوداشت سالگرد شهادت سردار دل ها گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقتدار توام با رافت و مروت را معنا کرد.

او افزود: شهدای ما همه مخلص بودند و زمانی که نام حاج قاسم عزیز می آید، شجاعت، شهامت و  اخلاص معنا می شود و درجه اخلاص حاج قاسم بالا بود و به همین لحاظ بر دل ها حکومت می کند.

ناظری بیان کرد: سردار دل ها سرباز مطیع ولایت بود و به میل ولی امرش عمل می کرد و لباس سربازی ولایت بر تن ما هم هست و  این مسئولیت سنگینی برای ما دارد و باید همچون حاج قاسم باشیم.

61701956

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61342
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.