معاون برنامهریزی و منابع انسانی شهرداری کرمان
درخواستهای شهروندان از طریق پلتفرم «کرمانمن» قابل ثبت و پیگیری است
معاون برنامهریزی و منابع انسانی شهرداری کرمان گفت: «شهروندان میتوانند تمام درخواستهایشان از شهرداری را در پلتفرم کرمانمن ثبت کنند و در همان پلتفرم پیگیری کنند که درخواستشان در چه مرحلهای است.»
به گزارش کرماننو نشست تشریح پروژههای سرمایهگذاری و بهبود فرایندها و الکترونیکیشدن ارائه خدمات به شهروندان از طریق پلتفرم «کرمان من» امروز با شرکت خبرنگاران در شهرداری کرمان برگزار شد، وحید خطیبی، معاون برنامهریزی و منابع انسانی شهرداری کرمان در این نشست با توضیحات مفصلی در مورد پلتفرم «کرمانمن» عنوان کرد: «درخواستهایی در شهرداری پرتکرار است و گاهی باعث سردرگمی شهروندان میشود، مثلاینکه شهروند نمیداند برای تحویل نهال باید به کدام سازمان شهرداری و به چه بخشی مراجعه کند، از این به بعد شهروندان میتوانند درخواستهایشان را از آسفالت و فضای سبز و تحویل زباله تا امور شهرسازی را میتوانند در کرمانمن ثبت کنند و بعد این درخواست را مرحلهبهمرحله پیگیری کنند.»
خطیبی افزود: «گاهی شهروند چند ساعت در دفتر مدیران شهرداری معطل میشود و در نهایت مدیر به او میگوید درخواستت را بنویس، حالا شهروند بدون معطل شدن میتواند همان درخواست را ثبت کند و بداند کدام کارشناس کارش را انجام نداده است.»
او اضافه کرد: «شهردار کرمان تأکید دارد خروجیهای کرمانمن و عملکردهای مدیران شهرداری کرمان در ارزیابی نهایی آنها مؤثر باشد.»
معاون شهردار کرمان گفت: «مقایسه ادوار شهرداری با «کرمانمن» بسیار ساده است، تمام آیتمها شهرداری در دورهها و سالهای مختلف قابلمقایسه است، از تعداد خودروهای شهرداری تا میزان آسفالت و حتی تحلیل نیروی انسانی»
خطیبی با اشاره به اینکه کرمانمن تصمیمسازی در شهرداری کرمان را متحول میکند گفت: «کرمانمن این اختیار را به مدیر و شهردار میدهد تا با استفاده از داشبوردهای مدیریت تصمیمهای قطعی و درستتری بگیرد.»
او در ادامه گفت این امکان داشبوردهای مدیریتی را بهتفصیل در نشست دیگر با اصحاب رسانه توضیح میدهد.