پس از جدایی از مس‌رفسنجان


ربیعی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست

محمد ربیعی سرمربی فصل پیش مس‌‌رفسنجان بعد از ۴ سال حضور در این تیم پس از جدایی از جمع رفسنجانی‌ها به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

به گزارش کرمان‌نو، در فصل نقل و انتقالات امسال لیگ برتر فوتبال، جابه‌جایی سرمربی تیم‌ها به‌خصوص تیم‌های کرمانی‌ها با حواشی زیادی همراه بود.
در رفسنجان، ربیعی سرمربی موفق این باشگاه که البته در اواخر فصل قبل هم صحبت‌های زیادی مبنی بر جداییش بود برخلاف خواسته هواداران از این تیم جدا شد.
اگرچه ربیعی شرط تمدید قراردادش را تامین بودجه عنوان کرده بود اما در نهایت مس‌رفسنجان او را از دست داد و جای وی را به ساکت الهامی داد که فصل پیش در بازی رو در رو جام حذفی هوادار و مس‌رفسنجان حواشی زیادی ایجاد کرده بود.
الهامی در آن بازی پس از اخراج و پیروزی در برابر مسی‌های رفسنجان گفته بود: «با چهار تا پیرزن هم این‌ها را می‌برم!»
اینکه کارنامه ربیعی در ۴ سال حضورش کارنامه‌ی قابل قبولی بوده بر هیچکس پوشیده نیست و بنظر می‌رسد مس‌رفسنجان به راحتی او را از دست داد تا این سرمربی امسال در اصفهان و در ذوب‌آهن به کار مربیگری خود ادامه دهد.
باید منتظر ماند و دید عملکرد مس‌رفسنجان با ساکت الهامی چگونه خواهد بود و در نهایت مدیران این تیم از اینکه ربیعی را از دست دادند پشیمان خواهند شد یا ساکت الهامی روند خوب فصل‌های گذشته مس را ادامه خواهد داد؟
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105866
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.