معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان:


زباله‌گردهای کرمان جمع‌آوری می‌شوند

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از جمع‌آوری زباله‌گردها و تحویل آن‌ها به مراکز ذی‌ربط خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا، محمود ایرانمنش، با اشاره به اینکه ساماندهی زباله‌گردها، همواره یکی از مطالبات شهروندان است، افزود: مسأله زباله‌گردی و باز و پخش کردن کیسه‌های زباله و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک، علاوه بر برهم زدن نظم شهر و تهدید بهداشت شهروندان، موجب چندبرابرشدن هزینه‌های شهرداری در جمع‌آوری و حمل زباله می‌شود.

وی بیان کرد: به همین جهت برای ساماندهی کارگاه‌های بازیافتی و عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک، نشستی با حضور مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان برگزار شد و با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص، مقرر شد با همکاری این دو سازمان، نسبت به جمع‌آوری زباله‌گردها اقدام شود.

ایرانمنش اظهار داشت: همچنین طی جلسه‌ای با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیز مقرر شد پس از جمع‌آوری این افراد، اقدامات لازم جهت تحویل به مراکز ذی‌ربط انجام پذیرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان خاطرنشان کرد: در خصوص ساماندهی کارگاه‌هایی که در محدوده شهری و نزدیک منازل شهروندان مشغول فعالیت هستند نیز مقرر شد کارگاه‌های مذکور توسط کمیسیون بند۲۰ شناسایی و اقدامات لازم تا زمان انتقال آن‌ها به خارج از محدوده شهری و مکان‌های مجاز طبق ضوابط و مقررات انجام گیرد.

ایرانمنش، از پیگیری‌های لازم جهت اخذ تأییدیه از مراجع ذی‌ربط برای ایجاد شهرک بازیافت در دو نقطه از شهر نیز خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98985
1 نظر
  1. مجید می گوید

    بایدشغل براشون ایجادشوداگرناتوان هستن پشتیبانی مالی شوندوگرنه دوباره پیداشون میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.