تایید درگیری در دانشگاه باهنر


ضارب حادثه دانشگاه باهنر تحویل مراجع قانونی شد

روز شنبه در اتفاقی نادر درگیری میان دو دانشجو دانشگاه باهنر منجر به مجروح شدن یک دختر دانشجوی شد. امروز دوشنبه ۸ خرداد کانالی نزدیک به دانشگاه ضمن تایید خبر گفته حال دانشجوی مضروب خوب است و ضارب تحویل مراجع قانونی شده.

به گزارش «کرمان‌ نو» روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ خبری مبنی بر درگیری و مشاجره بین ۲ دانشجو و زخمی شدن دانشجوی دختری در دانشگاه باهنر در فضای مجازی منتشر شد.

پیگیری «کرمان‌ نو» از روابط عمومی و حراست دانشگاه باهنر بی‌نتیجه ماند. حالا خبری منتشر شده که ضمن تایید موضوع از حال مساعد دانشجوی مضروب و تحویل ضارب به مقام قانونی خبر می‌دهد.

در این خبر آمده است: «متأسفانه در پی مشاجره و درگیری ۲ تن از دانشجویان که منجر به زخمی شدن یکی از آن‌ها شد، بدینوسیله مرکز مشاوره و تندرستی دانشگاه به منظور پیشگیری از رخدادهای مشابه، جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای اعلام آمادگی می‌نماید.»

همچنین گفته شده فرد ضارب در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته و وضعیت عمومی دانشجوی مضروب نیز خوب و رو به بهبودی است.

به گفته‌ی شاهدان عینی حاضر در روز شنبه روبروی دانشکده ماهانی در دانشگاه باهنر یکی از دانشجویان دختر توسط فرد که دانشجوی همین دانشگاه بوده با ضربات چاقو مورد سوء قصد قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104937
1 نظر
  1. Fateme می گوید

    حراست دانشگاه باهنر فقط می‌تونن سر تا پا ی دختر و برانداز کنن ی وقت مانتوش یک سانت کوتاه تر از مقررات دانشگاه نباشه هر چی آدم چشم ناپاک شده حراستی مثلا برا امنیت دانشگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.