در پی تعطیلی مکرر تعدادی جایگاه سوخت در سطح شهر جیرفت مطرح شد:


فرماندار: وضعیت نامناسب توزیع سوخت به دلیل نبود مدیریت صحیح در این بخش است

رئیس شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی: اواخر هفته به دلیل افزایش تقاضا سوخت بعضی جایگاه‌ها تمام می‌شود

به گزارش کرمان‌نو، مشکلات در حوزه توزیع فراورده‌های سوختی در سطح شهرستان جیرفت تازگی ندارد.
قول و‌ وعده مسئولان برای حل این مشکلات مقطعی داده می‌شود اما حل شدنی نیست.
صبح امروز شهروندان جیرفت برای تامین سوخت خودرو شخصی بایستی به چندین جایگاه سرکشی کنند تا شانس آورده و قبل از اتمام سوخت وسیله نقلیه خود جایگاهی که سوخت عرضه کند را پیدا کند.
فرماندار جیرفت هم بارها گلایه خود را از وضعیت مدیریت شرکت فرآورده‌های نفتی در این شهرستان ابراز کرده است.
احمد بلند نظر در گفتگو با کرمان‌نو در رابطه با تعطیل بودن و عدم عرضه سوخت در پنج جایگاه در سطح شهر جیرفت مورخ روز شنبه ۹ اردیبهشت اظهار کرد: در سطح شهرستان برای تامین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه حدود ۲۵ جایگاه فعال وجود دارد و بسته بودن چند جایگاه به دلیل اتمام ذخیره سوختی اتفاق می‌افتد که این سوخت باید از کرمان و یا بندرعباس به شهرستان برسد.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: این روزها به دلیل مصادف شدن با بازه زمانی حمل و نقل تره بار بیشتر هم و غم ما برای این حوزه است و این که گازوییل سیستم نقلیه تامین شود و مشکلی برای محصول و دسترنج کشاورزان این منطقه به وجود نیاید.
بلندنظر با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ هزار و ۷۰۰ کامیون از این منطقه بارگیری و تردد می‌کند افزود: به دلیل فسادپذیری تره بار سوخت این کامیون‌ها باید به موقع تامین شود و سعی شده که بر خلاف سال قبل تامین سوخت با مشکل مواجه نشود هرچند که ایده‌آل نیست اما در مقایسه با سال گذشته روند بهتری است.
او افزود: از وضعیت مدیریت شرکت توزیع فرآورده‌های سوختی گله مندم و به صورت روزانه و ساعتی تمام این موضوعات مربوط رصد می‌شود اما روند دلخواه مردم در این حوزه اتفاق نیفتاده است و این موضوع به عدم مدیریت صحیح در این بخش بر می‌گردد که پیگیری‌های لازم از طرف متولی این بخش صورت نمی‌گیرد.
ریاست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان جیرفت در رابطه با عدم ارائه سوخت در تعدادی از جایگاه‌های سطح شهر جیرفت گفت: روزهای منتهی به آخر هر هفته به دلیل تعطیلات، تقاضا برای سوخت افزایش پیدا می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که بعضی جایگاههای خاص سوخت آنها زودتر تمام شود.
پور ابوالقاسم در گفتگو با کرمان‌نو از پیگیری و رفع این مورد در اسرع وقت خبرداد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103691
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.