مجلس به مرتضوی اعتماد کرد


مرتضوی با ۱۷۶رای موافق، وزیر کار شد

نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب سیدصولت مرتضوی در پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت کردند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل خبرگزاری خانه ملت، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های سیدصولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نهایت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست نتیجه رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که براساس آن نمایندگان مجلس با 176 رأی موافق، 64 رأی مخالف، 13 رأی ممتنع و 5 رأی باطله از مجموع 258 آرای مأخوذه، تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مرتضوی سپردند.
پیش از این محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به مجلس معرفی شده بود که صلاحیت وی در جلسه ۱۲ مهر بررسی شد اما وی موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس نشد.

طغیانی: صولت مرتضوی هیچ مقاله و کتابی ندارد

مهدی طغیانی نماینده اصفهان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مخالفت با وزیر پیشهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: صولت مرتضوی فردی باشخصیت و دوست‌داشتنی است اما بررسی کارنامه ایشان نشان می‌دهد که وی توانمندی تحول‌گرایی و صلاحیت لازم برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ندارد.

دهمرده: مرتضوی تناسبی با وزارت کار ندارد

حبیب الله دهمرده نماینده زابل در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که شکی در خوب بودن آقای مرتضوی وجود ندارد اما او برای وزارت کار تناسبی ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97687
1 نظر
  1. نسرین می گوید

    تواین مملکت هیچی سرجای خودش نیست بزارید اینم وزیر شه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.