دومین دوره مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان


مس‌رفسنجان در سوپرلیگ فوتسال بانوان تیم‌‎داری نمی‌کند؟

دومین دوره مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان از سی‌ویکم شهریورماه در حالی آغاز خواهد شد که گفته می‌شود تیم فوتسال زنان مس‌رفسنجان قصد تیم‌داری در این مسابقات را ندارد.

به گزارش کرمان‌نو، شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم فوتسال بانوان مس‌رفسنجان که تنها نماینده استان کرمان در سوپرلیگ فوتسال است و سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را هم دارد برای سال آینده از حضور در سوپرلیگ فوتسال انصراف داده است.
این در حالی است که قرعه‌کشی این مسابقات چهارشنبه چهاردهم تیرماه با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد و به‌این‌ترتیب این رقابت‌ها از روز جمعه، سی‌ویکم شهریور آغاز خواهد شد.
اما حضورنداشتن نمایندگان تیم‌های مس‌رفسنجان و نصر فردیس این شائبه را ایجاد کرده که این ۲ تیم از حضور در سوپر لیگ انصراف می‌دهند.
آنچه که به «کرمان‌نو» برای عدم حضور نماینده مس‌رفسنجان در قرعه‌کشی گفته شده این است که مدیران این تیم به‌دلیل نبود بودجه قصد تیم‌داری در مسابقات پیش‌رو را ندارند.
البته که پس از صحبت با تعدادی از بازیکنان مطلع شدیم فعلاً در تلاش هستند که مدیران مس را برای حضور تیم فوتسال بانوانش راضی کنند؛ اما باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه تصمیمی برای این تیم گرفته می‌شود؟!
سوپرلیگ فوتسال بانوان برای دومین سال متوالی با حضور ۱۰ تیم برتر فوتسال بانوان برگزار می‌شود که مس‌رفسنجان تنها نماینده استان کرمان است و سال گذشته هم در رده‌ی چهارم این رقابت‌ها قرار داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106308
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.