رئیس اتاق بازرگانی کرمان:‌


مشکلات پروژه صاروج پارس رفع شد

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از رفع مشکلات پروژه صاروج پارس خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو، بنا به گفته سید مهدی طبیب‌زاده، مشکلات این پروژه با حمایت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری حل شده است.

پیش‌ از این حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان در ۸ خرداد امسال، بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه صاروج پارس که با مشارکت سرمایه‌گذار عمانی در حال احداث است، تأکید کرده و گفته بود: در پروژه صاروج پارس موضوع حیثیت جمهوری اسلامی ایران در میان است و باتوجه‌به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی این پروژه مدام در حال رفت‌وآمد هستند، نباید کاری کرد که از سرمایه‌گذاری در استان کرمان و کشور منصرف شوند.

او ضمن تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید صرفه و صلاح شهرداری و مردم را مدنظر قرار دهند، گفته بود: در زمینه اجرای تعهدات شهرداری در قرارداد پروژه صاروج پارس باید به نحوی اقدام شود که روند تکمیل این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن ادامه یابد؛ زیرا هرچه این پروژه طول بکشد جز ضرر و رهاوردی برای طرفین سرمایه‌گذاری ندارد. جلو ضرر از هر جاگرفته شود، منفعت است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106517
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.