حواشی تیم بانوان شهرداری سیرجان ادامه دارد


مهدیه آمیغی جای جهان‌نجاتی را در تیم شهرداری سیرجان می‌گیرد؟

پس از حواشی ایجاد شده و تغییرات جدید در مدیریت تیم شهرداری سیرجان، مدیریت این باشگاه به دلیل نتایج ضعیف و حواشی ایجاد شده جهان‌نجاتی سرمربی تیم را، برای آنچه ایجاد همدلی و برقراری آرامش ذکر کرده، کنار گذاشت و شهرداری سیرجان ادامه‌ی فصل را با سرمربی جدید ادامه می‌دهد.

به گزارش کرمان‌نو، در پی حواشی و صحبت‌هایی که پیرامون اختلاف بین بازیکنان و سرمربی شهرداری سیرجان در فضای مجازی مطرح شد، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در نتیجه‌گیری دچار مشکل شد.
برخی اما معتقدند عدم توانایی شهردار سیرجان در تصمیم‌گیری و انتصابات او در باشگاه، دلیل اصلی به حاشیه رفتن تیم است و علی اکبر کریمی‌پور شهردار سیرجان مقصر اصلی ناکامی‌های اخیر تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان قلمداد می‌شود.
با انتصاب سعید خاتم به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان توقعات این بود که اختلافات و ناآرامی‌ها در این تیم از بین برود و تیم که پس از باخت به سپاهان و خاتون در شرایط بدی قرار گرفته بود و به گونه‌ای از کورس قهرمانی هم عقب افتاد، در فضایی با همدلی و آرامش به ادامه‌ی فصل بپردازد، اما تصمیمات مدیرعامل تازه از راه رسیده باشگاه نه تنها آرامش را به تیم برنگرداند بلکه باعث شد تیم بی‌حاشیه‌ی شهرداری سیرجان سرخط خبرهای فوتبال بانوان قرار گیرد.
مدیر باشگاه اما برای کنترل حواشی راه‌کار را در کنار گذاشتن سرمربی تیم دانست. جهان‌نجاتی که توانسته بود تیم را تا ۲ بازی قبل در کورس قهرمانی نگه ‌دارد حالا بانی شرایط وخیم موجود بود و با تصمیم مدیر باشگاه مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم از سمت خود برکنار شد.
پس از اعلام برکناری سرمربی شهرداری سیرجان اما تیم روی خوش به خود ندید. برخی بازیکنان از جهان‌نجاتی در فضای مجازی حمایت کردند. اما تاثیری در برگشت مدیریت از تصمیم خود در برکناری سرمربی نداشت.
حمایت تمام قد بازیکنان و برخی هواداران تیم سیرجانی‌ از سرمربی شاید این تصور را ایجاد می‌کرد که مدیرعامل باشگاه در تصمیم‌گیری خود دچار تردید شود، اما بر اساس شنیده‌های «کرمان نو» رایزنی برای انتخاب سرمربی ادامه دارد و گزینه جدی برای نشستن بر روی نیمکت تیم فوتبال بانوان سیرجان مهدیه آمیغی است. آمیغی از مربیان بومی سیرجان بوده و پیش از این در کادر فنی شهرداری سیرجان فعالیت داشته است.
از دیگر سوابق وی می‌توان به بازی در شهرداری سیرجان و حضور در تیم ملی، حضور در کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشور و آکادمی باشگاه گل‌گهر نیز اشاره کرد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100861
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.