مهاجم خارجی تیم فوتبال مس‌رفسنجان:


به هشدارم توجه نکردند/ مجبور شدم از مس‌رفسنجان شکایت کنم

مهاجم خارجی تیم فوتبال مس‌رفسنجان گفت: بارها برای دریافت مطالباتم به مدیران باشگاه اخطار دادم؛ اما هیچ اتفاقی رخ نداد و مجبور شدم شکایت کنم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، تیم فوتبال مس‌رفسنجان در فصل بیست و سوم با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و مسائل مالی باعث شده تا بارها بازیکنان این تیم دست به اعتصاب بزنند و در ۴ دیدار اخیر خود هم نتوانسته‌اند امتیازی را کسب کنند و در پایان هفته سیزدهم با ۱۴ امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده‌اند.

لوسیانو پریرا مهاجم ۴۰ساله و برزیلی این تیم به دلیل پرداخت‌نشدن مطالباتش از فصل گذشته با شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا باعث بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم شد و مدیران مس اکنون با چالش جدیدی مواجه شده‌اند.

پریرا، دراین‌خصوص بیان کرد: زمانی که به مس پیوستم قرار بر این شد تا مطالبات فصل گذشته‌ام پرداخت شود و حتی بخشی از قرارداد این فصل را هم دریافت کنم؛ اما چنین چیزی اتفاقی رخ نداد بااین‌حال انشاالله شرایط تیم بهتر می‌شود.

او ادامه داد: شرایط خانواده‌ام در برزیل نگران‌کننده است و قرار بود آنها به ایران بیایند؛ اما مدیران باشگاه توجهی به خواسته‌های من نداشته‌اند و اوضاع به‌خوبی پیش نرفت. من بارها برای دریافت مطالباتم به باشگاه نوتیس دادم؛ اما هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد و مجبور شدم تا از فیفا اقدام کنم.

گل‌زن‌ترین بازیکن خارجی لیگ برتر گفت: بازیکنان تیم از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند و ذهنشان درگیر است و همین موضوع در سبک بازی تیم مشخص است که نتوانسته‌ایم نتیجه خوبی به دست آوریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112577
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.