دیدار مسوولان از خانواده شهدای مراسم تشییع سردار| سپاه: مشکلات حل ‌و فصل شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با خانواده‌های شهدای مراسم تشییع شهید سلیمانی از حل و فصل شدن موضوعاتی در خصوص حقوق برخی از این خانواده‌ها و موضوع دیه خبر داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیشب با خانواده‌های شهدای مراسم تشییع شهید سلیمانی دیدار کرد.

سردار معروفی در خصوص دیدار با خانواده‌های شهدای مراسم تشییع می‌گوید: در شهر کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به دیدار خانواده‌های معظم شهدا رفته است و در شهرستان‌ها این سرکشی توسط امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئول بنیاد شهید انجام می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار موضوعاتی در خصوص حقوق برخی خانواده‌های شهدای مراسم تشییع و موضوع دیه که شامل بحث انحصار وراثت می‌شد، حل و فصل شد.

او با اشاره به ساماندهی وضعیت خانواده‌های شهدا گفت: خانواده یکی از این شهدا سه فرزند دانش‌آموز هستند که پدرشان فوت کرده و مادر شهیده شده است؛ در این موارد دیه بسیار کمک کننده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: قرار شد بعد از برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی با اولویت برای ساماندهی این موارد اقدام کنیم.

به گفته او دیشب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ با تمامی خانواده‌های شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در استان دیدار صورت گرفته است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه از ۶۱ شهید مراسم تشییع، ۵۰ نفر در کرمان و ۱۱ نفر در استان‌های دیگر حضور دارد، افزود: یادواره شهدای تشییع در کرمان برگزار می‌شود که در واقع به صورت حرکتی مردمی در آمده و مسئول آن حاج آقا الله وردی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61115
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.