شایعه روز| مدیران شرکت مس برای تماشای جام جهانی به روسیه می‌روند

شب گذشته تصاویری از چند نامه در فضای مجازی منتشر شد که موجی از جنجال را به راه انداخت.

همانطور که در عکس بالا مشخص است، بر اساس تصمیمی که در شرکت مس گرفته شده قرار است برخی مدیران ورزشی و غیر ورزشی این شرکت به روسیه اعزام شوند تا مسابقات جام جهانی 2018 را از نزدیک نظاره‌گر باشند. سفری که طبیعتا هزینه‌های گزافی را روی دست شرکت مس و البته دولت خواهد گذاشت.

جالب اینکه نام برخی مدیران سابق باشگاه مس کرمان که در سقوط این تیم به لیگ یک و بدحالی این روزهای تیم مس نقش آفرینی کردند نیز دیده می‌شود!

اما باشگاه مس نیز شب گذشته با بیان اینکه هیچ یک از کارکنان شرکت مس با هزینه این شرکت به جام جهانی نمی‌روند، سریعا به این موضوع واکنش نشان داد. در بیانیه‌ی باشگاه مس آمده: “در رابطه با موضوعات طرح شده پیرامون اعزام برخی از مدیران ورزشی و غیرورزشی شرکت مس به جام جهانی روسیه، این موضوع موجب بروز برخی شیطنت‌ها و انتشار اخبار و مطالب غیر واقعی گردید. موضوع اعزام به طور معمول در بسیاری از نهادها، در شرکت مس نیز طرح گردید و مقرر شد این موضوع با استعلام هزینه‌های آن پیگیری شود.پس از استعلام قیمت‌ها، علیرغم ارائه قیمت معقول برای اعزام، با توجه به طولانی‌بودن سفر و با نظر مدیریت شرکت، انجام این سفر در شرکت مس منتفی شد و مقرر شد هر کدام از کارکنان این شرکت در صورت تمایل برای حضور در جام جهانی با هزینه شخصی و درخواست مرخصی اعزام گردند.”

با این حال عکس دیگری نیز از یک نامه مربوط به تاریخ 30 بهمن وجود دارد. این نامه به امضای مرتضی دلاوری، مشاور مدیرعامل و مدیر کمیته راهبری ورزش شرکت مس رسیده و سفر مدیران شرکت مس را به روسیه قطعی نشان می‌دهد.

photo 2018 03 07 11 41 16 1

بحث در این خصوص همچنان در فضای مجازی به داغی خود باقی است و باید منتظر واکنش مدیران رده بالای شرکت مس نسبت به این مساله باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16594
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.