آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان که به لیگ برتر راه یافته از روز جمعه تمرینات خود را در زمین چمن تهران آغاز کرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مجید زین الدینی شامگاه جمعه در حاشیه آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران در جمع خبرنگاران اعزامی از رفسنجان افزود: با همکاری شرکت ملی صنایع و کادر فنی، تیم فوتبال مس رفسنجان توانست در جایگاه جایگاه هشتم قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: در کمیته نقل و انتقالات و با درایت سرمربی تیم و هیات مدیره توانستیم با یکسری بازیکن با کیفیت قرارداد ببندیم و این برای یک شهرستانی که به لیگ برتر راه یافته قابل قبول است.

زین الدینی ادامه داد: در جایگاه بازیکنان تیم امید نیز سعی کردیم بازیکنان با کیفیت تیم های ملی در رده نوجوانان را جذب کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال مس رفسنجان خارجی خواهد بود

وی با اشاره به اینکه شاکله تیم تا ۲ هفته آینده بسته خواهد شد ادامه داد: دروازه بان این تیم با رایزنی های انجام شده از خارج از کشور خواهد بود که تا ۲ هفته آینده قرارداد وی تکمیل می شود.

زین الدینی تصریح کرد: سال گذشته ۸۵ درصد از بدهی ها به بازیکنان تیم پرداخت شد تا بتوانند با انگیزه مضاعف برای به دست آوردن جایگاه خوب تیم تلاش کنند و با نظم مالی سعی کردیم پاسخگوی نیاز همه باشیم.

وی ادامه داد: از امروز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی های کادر فنی امیدواریم این تیم شاداب و با انگیزه بتواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبولی دست یابد.

زین الدینی در مورد اقامت بازیکنان نیز گفت: رایزنی ها با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مورد جایگاه استراحت و اقامت این تیم نتیجه بخش بوده و ساختمانی در رفسنجان کارشناسی شده و خریداری می شود تا محلی در شأن بازیکنان این تیم و شرکت مس باشد، این ساختمان در حد پنج ستاره است.

۷۰ درصد سالن ها و اماکن ورزشی رفسنجان بازسازی شد

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با ارزیابی های انجام شده مشاهده کردیم تمام سالن ها و اماکن ورزشی تحت مدیریت ورزش و جوانان در رفسنجان غیرقابل استفاده و فرسوده شده بود که با همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان ۷۰ رصد از آن ها بازسازی و تعمیر شد.

زین الدینی ادامه داد: ترمیم و بازسازی این اماکن در حد استاندارد های ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از رشته های مختلف ورزشی سال گذشته ورود کردیم و رشته های والیبال، فوتسال، بسکتبال، دوچرخه سواری، کاراته و ورزش های خانوادگی را مورد حمایت قرار دادیم تا در چند سال آینده رفسنجان به شهری سالم و ورزشی تبدیل شود.

توجه به زیرساخت های ورزشی در دستور کار باشگاه مس رفسنجان است

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان هم در این جمع بیان کرد: تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان برای شروع فصل جدید اراده ای آهنین دارد.
محسن ارسلان افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان باشگاهی است که برای حفظ و صیانت از جایگاه مردم ورزش دوست رفسنجان و شرکت مس تلاش می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور حمایت و توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی در دستور کار باشگاه بوده و هست تا بتواند برای مردم این خطه افتخار آفرینی کند.
ارسلان خاطرنشان کرد: شاهدیم که فعالیت ها و تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان شکل گرفته و تیم جوانگرا است و تا ۲ هفته آینده شاکله اصلی تیم با انعقاد قرارداد با دروازه بان تیم فوتبال بسته خواهد شد.

معاون فنی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان هم در این جمع بیان کرد: امسال در نقل و انتقالات با اینکه قیمت های خرید بازیکن فوتبال نجومی بود سعی کردیم با بازیکن با کیفیت جوان قرار داد ببندیم.

علی علیزاده افزود: میانگین سن فوتبالیست های تیم مس رفسنجان در سال گذشته ۳۲ و ۳۳ ساله بودند که امسال این میانگین کاهش و به عدد ۲۸ و ۲۷ ساله ارتقا یافت.

وی ادامه داد: قراردادها بیشتر ۲ ساله بین بازیکنان تیم منعقد شده و ۸۰ درصد لیست سرمربی ( محمد رفیعی ) را خریداری کردیم و ۲ بازیکن خارجی هم مورد نیاز است که خریداری خواهد شد.
علیزاده بیان کرد: امسال هدف باشگاه فرهنگی ورزشی تک رقمی است و تلاش در رسیدن به این جایگاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم های پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان در رده های بالا قرار دارند باید یکی از این تیم ها را پائین بیاوریم تا توانیم به جایگاه بالا صعود کنیم.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75994
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.