مدیرعامل حمل‌ونقل بار شهرداری کرمان:


شهروندان رعایت نشدن پروتکل‌ها در ناوگان حمل‌ونقل عمومی را گزارش کنند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی و مسافران ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا هستند گفت: شهروندان، موارد رعایت نکردن پروتکل‌ها در ناوگان حمل‌ونقل عمومی را گزارش دهند.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان، هادی خدادادی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سیستم حمل‌ونقل عمومی اعم از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری کرمان، افزود: شهروندان هرگونه تخلف در زمینه رعایت نشدن مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مصوب ستاد مقابله با کرونا را در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری از طریق شماره ۱۰۰۰۱۷۹۸ اطلاع دهند.

وی از ضدعفونی تاکسی‌ها در ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، رانندگان تاکسی باید طبق مصوبه‌ ستاد ملی کرونا، به سوار کردن سه مسافر اکتفا کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، تاکید کرد: به هیچ عنوان افزایش نرخ کرایه نداریم و رانندگان تاکسی نباید مبلغی بیش از نرخ کرایه‌ مصوب، از مسافران دریافت کنند.

طرح اجرای خط انتقال آب از چهارراه نیکزاد به بلوار شاهد کامل شد

شهردار منطقه سه کرمان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام‌شده و در حال انجام در زمینه توسعه‌ شبکه آب خام و رفع مشکل آبیاری بسیاری از رفیوژها و بوستان‌های سطح منطقه سه، از اتمام اجرای عملیات خط انتقال آب از چهارراه “نیکزاد” به بلوار “شاهد” خبر داد.

سید مرتضی حسینی افزود: در قسمت رفیوژ وسط بلوار آیت‌الله صدوقی تا سعادت‌آباد و پارک مسافر، عملیات حفاری و لوله‌گذاری برای انتقال آب از تلمبه‌های ابوذر و میدان پانصد دستگاه از مسیر چهارراه نیکزاد به بلوار شاهد در راستای رفع مشکل آبیاری بلوار شاهد انجام شد.

وی، طول مسیر حفاری و لوله‌گذاری‌شده را هزار متر اعلام و تصریح کرد: این اقدام به همت معاونت خدمات‌شهری منطقه سه از یک ماه گذشته آغاز شده و اکنون به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه سه کرمان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم مشکل آبیاری فضاهای سبز منطقه سه را که در حال حاضر با تانکر آبیاری می‌شود، هرچه سریع‌تر برطرف کرده و به شبکه‌ آب خام متصل کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75998
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.