رئیس هیئت فوتبال کرمان:


آینده بسیار خوبی در پیش روی فوتسال کرمان است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با پیش بینی اینکه آینده ی بسیار خوبی در پیش روی فوتسال این استان است، گفت: نوید می دهم پایان دوره چهارساله ریاست من، فوتسال از فوتبال جلو می زند.

علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در دوره‌ی آموزشی مربیگری فوتسال سطح یک ایران که به مدرسی سهراب خدیر به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه از روز چهارشنبه‌ی هفته پیش رقابت‌های فوتسال نوجوانان استان کرمان آغاز شده، گفت: این حرکتیست که از سال قبل آغاز و با یک تحقیق، بررسی و یک نگاه علمی به این سمت پیش رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او با اعلام اینکه سال پیش در لیگ برتر استان کرمان، یکی از توابع شهرستان کرمان مقام آورد، افزود: این نشان می‌دهد، اگر درست بررسی و رایزنی کنیم، می‌توانیم جا‌هایی را به سمت فوتسال سوق دهیم که در نهایت از آن بهره ببریم.

قرایی با تأکید بر اینکه می‌توان فوتسال را بارور کرد و توسعه داد، پیش بینی کرد: آینده‌ی بسیار خوبی در پیش روی فوتسال استان کرمان است.

او تصریح کرد: پایان دوره‌ی چهارساله این حقیر، فوتسال از فوتبال جلو می‌زند و این را ما نوید می‌دهیم، چرا که اعتقاد و ایمان داریم چه استعداد‌هایی در فوتسال داریم.

قرایی از رایزنی با باشگاه گهرزمین برای راه اندازی پایگاه‌های استعدادیابیش در منوجان خبر داد و بیان داشت: هم اکنون در حال رایزنی با گهر زمین هستیم تا پایگاه‌های استعدادیابی خود را در منوجان بزند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با تأکید بر لزوم به روز بودن داوران و مربیان در فوتبال و فوتسال گفت: امروز فوتبال و فوتسال به سمتی رفته که نیاز به مربیان و داورانی دارد که علشمان بالا باشد.

قرایی افزود: یک مربی باید تمام مهارت‌های ورزشی را آموزش ببینند و این دانش‌های فرا گرفته را به ورزشکاران خود انتقال دهد، تا از این طریق بتواند ورزشکاران ماهری را وارد عرصه فوتبال و فوتسال کند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.